مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بکشیم بالا امنیتش بیشتر والا...:)

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۱ ب.ظ

آب ریزش بینی دارم ، رفتم داروخونه یه قرص ضد حساسیت بگیرم . تو عوارض جانبیش نوشته:
.
.
سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب دو بینی، اختلال در تشخیص، نارسایی کبد، نارسایی کلیه، نارسایی قلب، سکته قلبی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی! ...

پشیمون شدم ، میکشم بالا امنیتش بیشتر والا

***
دوس دخترم اس داده بابام اینا نیستند خونه تنهام بَرنامَت چیه.
.
.

.
.
.
.
.
.
منم با کمال آرامش جواب دادم ...
"ورزش- علوم -ریاضی"
همچین آدم مثبتیم من
***
دختــره هیکلِش مثله پاندای کونگ‌فو کاره ،

.

.


..........

اونوقت تو پروفایلش نوشته :

"آنقدر ظریفم که با یک نگاه ســـرد می‌شکنم ..."!

یکی نیست بهش بگه :

عزیزم شما با تبـــر نادرشاه افشار هم نمی‌شکنی !

برو با خیال راحت به زندگیت برس
***
سره کلاس بودم.
استاد: کی درسو متوجه نشد؟
من: من متوجه نشدم
استاد : می خاستی گوش کنی
من: کره خر
استاد: چیزی گفتی؟
من: می خواستی گوش کنی
از کلاس اخراج شدم اما کاملا ارزششو داشت :)
***

عکس:بیا فکر کنیم حجاب محدودیت است...
من آزادانه عاشقت هستم ای زیباترین محدودیت دنیا

خنده حلال :)

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۱ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

سلام

لینک شدید

موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون
شما هم لینک شدید:)
  • زندگی شیرین است با حضور آقا
  • بازم سلام
    ببخشین آقایون "سـ ـ ید" و "حسـ ـ ین"،برادرای عزیزم!
    شما با این بینش خوبی که دارین، با این سطح دانش!
    فکر میکنم بهتره روی بعضی پستاتون تجدید نظر کنین!
    ای کاش تو بخش"درباره ی من"، نه مشخصات اسم و شهر و... (البته شما هم نذاشتین)!بلکه یه سری از اعتقادات و روحیات تون رو میذاشتین.
    تا مخاطب وبلاگتون بهتر متوجه شه این پست ها نتیجه ی افکار و بینش چه تیپ شخصیتی هستش!
    واقعا موضوع خوبی رو هدف قرار دادین ! به پا ایستادن در مقابل تهمت های روزانه مون! اونم به همسایه هامون!
    هرچند که به دشمن و کافر هم اجازه ی توهین و تمسخر نداریم.
    شما زحمت کشیدین حجاب رو به دوستان عرضه داشتین بعد تو ی همین پست جوک در مورد دوست دختر و خونه خالی گذاشتین ...!(شما به نظرم هرچند که آخرش زدین به برنامه هفتگی ...اما خواه یا ناخواه شما واژه ی دوست دختر و خونه ی بدون پدر و مادر رو تو ذهن مخاطبانتون تداعی کردین )
    یا کمی پایین تر، نصویر نامناسبی ،تو پست "تو اتوبوس ..."گذاشتین!

    اینارو برای این گفتم که وقتی لیست پیوندهاتون رو دیدم! حیفم اومد کسی که دوستان این چنینی داره!،اجر زحمات مفیدش با بعضی حواشی ضایع بشه!
    بازم منو ببخشین من جای برادر کوچچیک شما!
    نظرتونو بهم بگین...منتظرم.
    این حرفام به منظور مقدمات تبادل لینک بود نه اعلام ناخرسندی از تبادل لینک با وبلاگ مفیدتون!
    یا علی!
    پاسخ:
    سلام
    با توجه به اینکه ما تازه در ابتدای راه هستیم و همواره در تلاش برای اصلاح خویش و دیگران جامعه اطراف امیدوارم که بتونم اصلاحیات ای رو که فرمودید و انجام بدم و به این سمت حرکت کنم
    متشکرم از حضورتون و نظرات و راهنمایی هایتان
    یاحق
    :)
  • زندگی شیرین است با حضور آقا
  • خب باید بگم شما هم
    وبلاگ خوبی دارین "سید".
    البته ببخشین
    دیدم زیر پستاتون نوشتین "حسین"
    ببخشین ولی شما با نام "سـ ـ ید" برام تو روزهای من نظر دادین!
    در هرصورت به بزرگی خودتون ببخشین اخوی!آقا حسین!
    اما....
    پاسخ:
    اما؟:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">