مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

چه وقت زنان خدا را شکر می کنند؟...:)

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۵ ب.ظ

چه وقت زنان خدا را شکر می کنند؟
زن رو به خدا کرد و گفت: چرا باید دیه ما نصف مردها باشد؟ خداوند مهربانانه فرمود: عزیز من ! اگر با کشتن، تو را از شوهرت بستانند، به او هشت میلیون می رسد، ولی اگر او را بکشند تو صاحب شانزده میلیون می شوی !!! زن خندید و گفت: خدایا حکمتت را شکر ...

***

محل توقف انواع تاکسی بعدازتکان دادن دست:
سمند 15متر جلوتر
405 10متر جلوتر
پراید 5متر جلوتر
پیکان جلو پات تازه رانندش دولا میشه درو هم وامیکنه!

***

فامیل دور: در بستنی رو باید بست

پسر عمه زا: در بستنی رو باید لیس زد

خنده حلال :)

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۵ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۳)

سلام
خیلی ممنون از کمک و لطفتون.کدی که شما داده بودید رو با کد قبلی عوض کردم اینطوری خیلی بهتر شد ممنونم.خیلی خوشحال میشم وقتی که میبینم دوستانی در فضای مجازی دارم که در کیفیت بهتر وبلاگم به من کمک میکنند.
برایتان آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
حداقل کاری بود که از دستم بر می امد
ببخشید اگه کمی و کاستی داشت:)
سلام لوگوتون رو تو وبلاگم قرار دادم
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
لوگوتون درج شد:)
خنده فرمودیم؛ راستی اون دیه با نرخ قدیم بود
پاسخ:
بله
مثل اینکه با نخر قدیم حساب شده:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">