مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آب نیست آیا؟

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

من هیچی نمیگم…! فقط پنجره ها رو باز میکنم 


عکس های خنده دار

خلاصه بگم تا وقتی وسط هدف نزنی آلارمش خفه خون نمیگیره !

عکس های خنده دار, مطالب طنز و خنده دار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۱۰)

ممنون لی لی جون اما اسم گیگیلی رو بیشتر دوس دارم
پاسخ:
همون اسم رو به عنوان نام نویسندگی تون تو توفانی استفاده میکنیم :)
قسمت نامو که اسم خودمو مینویسم قسمت نام کاربری میگه باید از 6 کاراکتر به بالا باشه منم هرچی وارد میکنم قبول نمی کنه نمیدونم چیکارش کنم اصن هر ناپی وارد میکنم قبول نمیکنه
پاسخ:
با یک مرورگر دیگه امتحان کنید
مثل اینترنت اکسپلورر
اگه نشد که مشکل از بیان هستش و چند دفعه امتحان کنید انشالله که حل میشه
آره عسلم اماگیگیلی که خودش 6 کاراکتره پسر خاله به دادم برسسسسس کوجاییی پسر خالهههه کمک! !فامیل دورکسی هست که به فریاد ما برسد دوستان ممنون آقا مهران
پاسخ:
پسرخاله:
ایدا خانم شما نام کاربری بیان و نام خودتون و کلا هر نامی که موقع ثبت نام از شما می خواد رو هر انچه که دوست دارید و بهتون اجازه میده انتخاب کنید
ما اینجا اون اسم منتخب شما از شخصیت های کلاه قرمزی رو به عنوان نام نویسندگی شما قرار میدیم و اون نام تو سایت نمایش پیدا می کندتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • دختر همسایه:)
  • آیدا جان اسم دوره خانوم رو میخوایی؟
    اگه بخوایی میتونم برات دستش بکنم.
    پسرخاله من گیر کردم الان هر اسمی برا کاربری انتخواب میکنم میگه کاراکتر باید بیش از 6 تا باشه امتحان کردم اسم ها هم همه از 6 کاراکتر بیشتر بوده اما بازم مشکل دارم اصن گیگیلی که خودش 6 کاراکتر هست o_Oo_O
    پاسخ:
    جیگر: خخخخ فک کنم قاطی نموده...تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    پس قراره به زودی همکار شیمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    عزیزم لی لی جون به شوما هم تبریک میگم بلخره نویسنده شدین خعلی خوشال شدم منم چن وخ دیه نویسنده خواهم شد
    پاسخ:
    جیگر: بععلههتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
     ببخشید اصلا حواسم نبود آخه جفتتون تو نظرات یه مکالمه ای راه مینداختین :)
     خواهش میشه آیدا خانم (گیگیلی) :)
     و اما جبران اشتباه: خااااااااانم لی لی خانم تبرییییییییییییک :)))))))))))))
    وشرمنده بابت اشتباه
    پاسخ:
    جیگر: دوتا همکار جدید دارمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    من از طرفشون میگم مرسی آقامهرانتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • دختر همسایه:)
  • آقا مهران من لی لی هستم.
    اشتباه نگیرید لطفا دیه
    ممنون دوست عزیز م اسمم گیگیلی هستش هنوز شروع به پست گذاشتن نکردم
     تبریک میگم آیدا خانم بالاخره نویسنده شدیا!! موفق باشی. ودرضمن خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    جیگر: پستااااااااااااااااای من چی؟!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">