مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فانتزیه من

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

فانتزی من اینه که...
پستم صفحه اول قرار بگیره و بالای هزارتا لایک بخوره...
هی... یعنی میشه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
****

منتظر نظرات و لایک های سبزتان هستیم

  • موافقین ۱۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۶)

دوستون دارم

سلام

خوب نمیشه لایک زد :\

عضویت تو بیان مشکل دارم

پاسخ:
مشکلت کجاس؟
  • ساروی ریکا
  • من دندونام داره میریزه اونوقت شما میگید سمپادی هستید یا در آینده خواهید بود؟؟!!
    ب افتخار اون دآآآآآآآآآآآآآَش که اول نظر داد این سمپادو گفتم!!

    سید و حسین یاد شما هم هستم!! یادش بخیر اون موقع ها خنده حلال . . . خخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    ببعی:آه یادش بخیر زمانی که من به عنوان بازدید کننده سبزی  خرد میکردم و حسین منو نویسنده کرد بعد  انقدر ذوق کردم شدم مثل این یارو

    ُسید:ساریویکا داش نوکرتم اون موقع ها همه چی خوب بود پست ها پر از صفا و صمیمت بود اما الان همش باید به این و اون بگیم رو تبلیغات کلیک کنید
    اصن زرق و برق دنیا فریفتمون کرده
    اون موقع ها درسته نون و بوقلمون نمی خوردیم ولی همون ابدوغ خیار مون با صفا و محبت بود
    یاد بخیر:))))
  • ساروی ریکا
  • ب افتخار تمووووووووووووم سمپادیا بزن لایک سبزه رووووووووو !!!

    ا3لن دارین زاویه دیگرو؟؟! ینی داریم؟!!

    خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    ایول داداش شما هم سمپادی هستید یا بودید یا ...
     من وقتی قراره از بابام پول بگیرم این جوری میشه چشام!
    پاسخ:
    دقیقا چجوری میشه ؟؟!؟
    فانتزی ای که برآورده بشه فانتزی نیست -> برای همین من لایک نمی کنم
    پاسخ:
    هر کی برآورده کنه این فانتزیو ................. 

    ها !
    خوبت شد ؟!؟

    سید:ولی خدایشش این بازدید کنندمون که عضو سمپادی ها هم هست تمام نظراتشون با زکاوت خاصی می فرستند و به مطالب از یه زاویه دیگه نگاه میکنند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">