مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تکذیب شد...:)

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ

به اطلاع کلیه دوستان میرسانم که هر گونه شایعه ای دال بر ثبت نام اینجانب "سید" در انتخابات ریاست جمهوری کذب محض و خلاف واقع میباشد وهیچ گونه ستاد انتخاباتی ندارم.:)

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۹)

اقا سید من خودم عاشقتم!!!!ولی انصافا این اعتماد به نفستو از کجا اوردی؟؟؟!مثل اینکه اونموقع که خدا قربونش اعتماد به نفس پخش میکرد من تو نت بودم!!!!!
یکی از فانتزیهام اینه که به خاطر شاد کردن دل نویسنده گلمون نیم ساعت بشینی بیخودی رو تبلیغات کلیک کنی.هی صفحه باز بشه هی ببندی و دوباره کلیک کنی...
عجب لذت بخشه 
پاسخ:
وااااای خدای من ....
یعنی ممکنه
منو این همه خوشبختی بعیده
ما بقی بازدید کننده ها باس از شما بازدید کننده ی محترم یاد بگیرن

جون خودت میومدیم برات تبلیغ کنیم و بهت رای بدیم
میومدی دل ملت شاد میشد


پاسخ:
می دونم
حیف شد دیگه
انشالله دور بعد
با قدرت میایم
  • بنده خدای موفق
  • اوووووووووووووووووووووووه
    چه اعتماد به سقفیییییییییی
    پسر خاله اعتماد به نفستو اگه خر داشت الان سلطانه جنگل بود به جانه خودم (:
    شوخی بود جنبه داشته باشیاااا برکنارم نکنی از نویسندگی من کلی آرزو دارماا ):
    پاسخ:
    :)))))))مگه سلطان جنگل نیست الان؟!!
    زمان ما سال 69 که بود
    به به سلام جناب پسر خاله احوال شومااا؟؟

    والا اینطوری ک ملت همه احساس تکلیف کردن من از شما ممنونم که از حق احساس تکلیف خودتون گذشتید.(آیکون ابرو بالا انداختن)
    سلام
    من از خوانندگان ثابت وبلاگ شما هستم که به خیلی ها هم معرفی تون کردم.
    الان حق دارم یه درخواست داشته باشم.
    قالبتون رو الکی سنگین و شلوغ کردید، لطفا یک قالب سبک تر و خلوت تر انتخاب کنید که سرعت لود صفحه برای ما که دایل آپیم بیشتر بشه، لطفا تعداد مطالب صفحه اول رو هم کمتر کنید که باز هم صفحه سبک تر بشه
    لطفا مطالب تکراری هم نزارید بعضی مواقع با فاصله چند روز یک مطلب رو دوبار می زارید

    خلاصه هرکاری که می تونید بکنید که دایل آپی ها هم مشتری بشن

    بازهم تشکر بابت سایت خوبتون
    پاسخ:
    چش
    من خودم هم دایال آپی بودم و هستم
    واسه خاطر احقاق حق شما بره روی چشم
    حتما پیگیری میکنم
    که بهتر بشه
    منتهی الان تمامی نیرو ها درگیر امتحانات هستن
    به شما قول میدم
    بعد از امتحانات(یکی دو هفته دیگه) همه چی بهتر بشه
     اعتماد به نفس شما در حد المپیک بالاست!!!!!!!!
    پاسخ:
    البته الان احساس تکلیف میکنم منتهی دیگه ثبت نام نمی کنند
    هیچ ستادی نداری؟؟؟!!!
    من خودم 10 تا از ستادای مردمیت را دیدم(تو خیابان خودمون)
    پاسخ:
    به شدت تکذیب میشه

    ستاد که ندارم منتهی برای جلوگیری از رد صلاحیتم
    شعار فقط این باشه:
    صلاحیت رد بشه :: تهران قیامت میشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">