مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نظرت در مورد آب چیه؟؟

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ب.ظ

از یارو......<<میپرسن نظرت در مورد آب چیه؟؟
.
.
میگه : آب خیلی خوبه
.
.

اگه آب نباشه ما نمی تونیم شنا کنیم
.
.
.
و اگه نتونیم شنا کنیم خوب غرق
.
.

میشیـــــــــــــم

 

 ***

 

هرکی این معمارو حل کرد پیشم جایزه داره
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.

این دو جمله ی:
کوچه تنگه بله
عروس قشنگه بله

چه ربطی به هم دارن دقیقا؟!؟ :)))

 

 ***

 

من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که هیچوقت نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم
ولی کسی که نظرش با من متفاوته خره …
تموم شد و رف

 

 ***

 

پسره اومد وسط کلاس دانشگاه , داد زدشلوارمو در بیارم ؟

همه پسر ها گفتن : دربیـار در بیــار

دخترها همه زیر چشمی نگاه می کردن ... !!!

یه دفعه دستشو کرد تو ساکش و شلوار ورزشیشو در اورد !

پسرا : هاهاها )

دخترا : ایییییییش :|:|:|

 

 ***

 

حس میکنیم خدا من رو از خاک حاصلخیز آفریده

شب ریشم رو میزنم ، صبح ته ریش تحویل میگیرم!!!

 

  ***

 

تو مترو نشستم دارم محله میخونم خواستم ورق بزنم ی نیگا کردم دیدم ملت بیشتر از من محو خوندن مجله ان

یهو بلند گفتم خانوما آقایون خوندین؟ بزنم صفحه بعد؟

ملت داشتن همدیگه رو گاز میزدن دیگه

 

 ***

 

دوم راهنمایی وقتی معلم زبان می اومد سر کلاس...
همه دانش آموزا:
Hello teacher how are u ? im fine Thank you . and you ??
معلم: :|
کلاً خودمون جواب خودمون رو میدادیم...
معلم هم دچار خلاء مغزی میشد...
و ما هم سرشار از ذوق که عالم زبان شدیم...

 ***
منکه خودم اول طبقه بندیشون میکردم بعد میخوردم حالا شما رو دیگه نمیدونم...
 

 

 

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱۱)

این چه ربطی به اب داشت
خیلییییییی عالییییییییی بود
پاسخ:
ممنووووووون
الان این دقیقا چه ربطی به آب داشت یکی به من بگه
سلام.وبلاگ خیلی خوبی داری.
مثلا اومده بودم درباره ی آب مطلب بگیرم هاااااااا   اصلا ربطی نداشت
مزخرررررررررف
آقا من با خودم کلنجار می رم بفهمم آب چه ربطی به شلوار و عروس و بیسکویت و... داره.اگه کسی می دونه لطفا منو از سردرگمی نجات بده.
الان این چه ربطی به آب داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدددددددد
سلام.وبلاگتون خیلی جالب بود.
خب راس میگه اگه آب نبود...شنا نمیکردیم و غرق میشدیم
.
.
.
به وبلاگ من سر بزنید و حتما نظر بدید
fatamehighschool.blogfa.com
aabyanizendegi.blogfa.com
خو تابلوئه ربطش به بی ربطیشه دیگه

شما توجه بفرمایید کوچه تنگ با عروس قشنگ
در عین بی ربطی رابطه ی تنگانتگی دارن باهم :دی


پاسخ:
نه دیگه هیچی بی حکمت نیس
یه علتی داره 100 در 100
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">