مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اصطلاحات ناب قمی!!

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ

 
به قمیه میگن با سرکه جمله بساز. میگه: اوه اوه دیروز رفتم دندونسازی یارو دندونمو سرکه (منظور همون سر کردن یا بی حس کردنه)
 
 
***
قمیه از بالای ساختمون پرت میشه پایین توی راه داد می زنه : نـــــــــــِـــــــــeeeeeـــــــــــه !!
 
 
***
 
واکنش افراد مختلف به رنگ موی همسر:
تهرانیها : عزیزم مثل فرشته ها شدی . 
شیرازیها : عزیزم ماه بودی ماه تر شدی .
قمیها : سنده هرچی منِ اَن کار میکنم تو برو گوه کن، بمال بسرت
 
***
 
دوستت دارم به لهجه قمی................................من نمدونم تو گو رو چر انقه میخوام؟؟؟!!!!!!!!!!
 
***
شنبمه (shenbeme) چیست؟

اظهار وضعیت یک قمی وقتی که لب ساحل به اون شن چسبیده باشد.
***
به قمیه میگن با سرکه(serke) جمله بساز، میگه : رفتم دندونپــزشکی دندونمو ســـرکه! 
***
 
اَ شَم شِ چیست؟ اظهار نظر یک مکانیک قمی بعد از نگاه کردن به موتور ماشین. اَ شَم ش ِ ( یعنی ایراد از شمعش هست)
 
=================================
برای این پست بسه !
منتظر بعدی ها باشید !!
اگه کسی چیز جدیدی بلده نظر خصوصی بذاره تا به اسم خودش بذاریم !!
=================================
عکس: تماشاگر صبا با گرایش درووزه ری !
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۷۸)

پرچم قم تو خال آسَمونه

کیا پلاکشون 16 هست؟
اگه هم پلاکیم به کانال پلاک 16 ها سر بزن
@Pelack16
عاااالی بود 
tnx
با نهایت احترام اگه واقعا کسی با لهجه وگویش قمی آشنا نیس واجب نیس که جمله من درآوردی بسازه توی دستور زبان هیچ دهات کوره ای جمله (مارو بزیارت)به معنای منم زیارت کن نداریم
سلام به داداشا و آبجیا قمی یه خصلتی که قمیا دارند اینه که اصلا شمل نمیان و اهل چسکلاس نیستند خاکی خاکیند .هر جا هم که خارج قم پلاک قم میبینند حسابی واس هم بوق میزنند.اگه یه غیر قمی بیاد قم حسابی مهمان نوازی میکنند .ولی اگه بخواد پروگری دراره میکونیمش به تو گونی میبریمش قله عمو حسین یا بتو باغ بقیشوم بچه قمیا میدونند.
  • زهرا دختر قمی
  • به به برو بچ قمی فناتونم
    بنده بچه خاکفرجم
    یوخته ام لهجه قمی دارممممم
    اکبره بض میتیسو(meytiyasso) ترجمه : !!!! ((اکبر از مهدی بهتره!!!!!!))

    منبع:http://lahjeqomi.blogfa.com/

    به به قمیای با جنبه شوخ طبع لایک قم فقط من بچه میدون امامم
    من خودم بچه قمم.شهرک قدس.امالهجه ندارم ولی قمی بلدم و خیلی هم به قمی بودنم افتخارمیکنم اماخداییش بعضی از افرادکه نظرمیدن و مثلا میخوان اخلاق قمی هاروبه مابشناسونن خیلی تحقیرآمیزاین کارومیکنن که واقعا به مایی که باجنبه ایم برمیخوره.خواستم به دوستایی که فکرمیکنن قم فقط مکان مذهبی داره بگم که ذوست عزیزما یه پارک معروف داریم به اسم بوستان علوی.توسیزده بدرها اینقده شلوغ میشه که خیلی هاازشب قبلش میرن اونجامیوابن تابرای فرداجابگیرن.بععععععععععععععله!یه همچین آدمایی هستیم ماقمیییی ها
    سلام مجدد خدمت مدیرسایت.چرا جواب نظری که گذاشتم رو ندادید؟؟؟شما فقط نظر من رو تایید کردید اما جواب سوالم رو ندادید.
    پاسخ:
    جیگر: سلام به شما مخاطب عزیز سایت
    من خودم اهل قم نیستم و اطلاعاتی هم درباره ی مکان های تفریحی یا گردشگری ندارم
    شاید دیگر دوستان سایت توفانی اطلاعاتی داشته باشند که به محض دیدن نظر شما قطعا جوابتون رو خواهند داد
    چون اطلاعاتی نداشتم برای همین نظرتون رو بی پاسخ گذاشتم ^_^
    تشکر از حضورتون:)
    سلام یه سوال داشتم از حضورتون ممنون میشم جواب بدید.میخواستم بدونم آیا قم امکان تفریحی,و گردشگری داره یا فقط مکان های مذهبی داره؟؟؟در اینترنت سرچ کردم اما چیزی با عنوان جاذبه ها و امکان طبیعی پیدانکردم گفتم از شما بپرسم.
    داش مام خودمون قمی هستیمو
    دست درد نکنه
    توهم بچه اذری ما شهرک طالقانی هستیم
    دادش سلام دستت درد نکنه  منم بچه اذرم از اون قمیها اصیل ایول به بروبچ باحال خون گرم باجنبه قم دوستون دارم همشهریهای گل
    اقا کانل تلگرام زد((((مجـــکـــِ قـــمـــیـــ))))
    لطفا  بیاید شلوغش کنید نشون بدید قمیا مردنو با جنبه 
    ادرس:telegram.me/joke_qomi
    ادرس2:@joke_qomi
    جک قمی بامزه میزارم همه قمی های با جنبه بیان 
    دوس پسر من قمیه،خیلی بچه باحالیه😍
    سلام دادش منم بچه اذرم شاحمزه خدایش حال کردیمون خوشم میاد از این قمیای باجنبه ایول دا ری  تون  علی نگهدارتون       .....،،،محمود
    سلام به همه دوستان قمی اخلاقهای خوب که زیاد دارن نمیدونم کودوشو بگم اما اخلاق بدشون اینه که همش میخوان زرنگ بازی در بیارن تو همه کارا و حق دیگران رو رعایت نمیکنن و دیگه اینکه تو کار همه سرک میکشن و زاغ سیاه همو چوب میزنن
    من یکی که هیچ خصلت خوبی ازشون ندیدم.بر جسته ترین خصلت بدشون هم اینه که جایی که چیزی براشون نفعی نداشته باشه سایشونم نمیبینی.وقتی میان طرفت که کاری داشته باشن.بدترین خصلتای قمی ها از نظر من:
    چشم و هم چشمی فراوان
    تجملاتی و مادی گرا بودنشون
    فضول بودن و سرک کشیدن توی زندگی دیگران
    دورو بودنشون
    من از این اخلاق قمی ها به شدت خوشم می یاد : 

    1- نذری دادنشون ، این عمل شایسته در هر وقت و بی وقتی که باشه باعث نشاط درونی در آدم می شه و نمی دونم چرا هر وقت این اتفاق می یوفته ، تمام ملت به شدت اشتهاشون باز می شه ...
    ( نذری دادن ؛ شام دادن در ایام محرم و شب های احیا و ... رو هم شامل می شه )

    2- لهجه نمکی و زیباشون ، وقتی تو اتوبوس خیابون آذر می شینی ، ( البته با کمال احترام به تمام بر و بچس خیابون شهید دل آذر ) کلی سر حال می شی ، توانایی بالایی در ارائه علم و دانش در این زمینه به شما دارند و کلا چند تا کلمه هم از یک زبان بیگانه چند تا کلمه هست دیگه ...

    3- خیلی به خانم های راننده احترام می ذارن به طور مثال به خود من این عبارت بسیار گفته شده " برو پشت ماشین لباسشویی بشین " و ... 
    از ارائه پاسخ معذوریم ، مثبت هجده هستش ...!

    4- می گن معرفتشون هم زیاده البته ما که تا حالا چیزی ندیدیم ولی می گن دیگه ...

    5- اون قدر قمی ها در خلق حماسه ها و استعداد های شگرف تبحر دارن که نمی توانم در همین یک پست به همه آن ها بپردازم...!


    از خصوصیات بد قمی ها همین پر گویی ، غیبت گویی و بسیار به شعر " بنی آدم اعضای یکدیگرند / که در آفرینش ز یک گوهرند " علاقه نشون می دن و شونصد تا همسایه این ور و اون ور ، تا دم تاکسی و هر وسیله ای که شما رو از محل دور کنه یا به محل وارد کنه ، مشایعت می کنن ....
    ن باریکِلا ن باریکِلا
    سلام منهم بچه قم هستم ولی 36 ساله که که از قم هجرت کردم. یه اصطلاحیه که بچه بودم شنیدم ولی معناشو نمی دونم. زمان شاه ملعون وقتی زنهای بی حجاب می آمدن قم خیابون شهید غفاری  مغازه دارها از مغازه هاشون میریختن بیرون داد میزدن می گفتن الیوک زنهای بی حجاب فرار می کردن.«الیوک» اگه معناشو برام بفرستی ممنون میشم . زنده باد قمی با غیرت.
    قربون بچه هاقم
    امیدوارم این متنی که نوشته شده بود به کسی برنخوره چون من قصد توهین نداشتم و میدونم که همه جای دنیا آدم خوب و بد وجود داره و نمیشه به یه شهر پسوند بد یا خوب داد.این نوشته هم کپی از یه انجمن هستش که در انجمن قمی ها نوشته بودن که از کدوم اخلاق قمی ها خوشتون میاد از کدوم اخلاقشون بدتون میاد و اینم خود قمی ها جواب داده بودن منم اینجا نوشتم گفتم شاید براتون جالب باشه.توی گوگل بزنید سایت قمی ها میاد.میدونم که قمی ها خیلی باجنبه هستن
    از دو چیز قمیا خیلی خوشم میاد.یکیش جنبه شوخی بالاشونه.پدرشونودر بیاری هم بهت چیزی نمیگن!البته فقط تو شوخی!دوم معرفت بالای شونه که مصداقش رفقای خودم هستم.پری روز تو پارک فدک موتورم خراب شده بود یه عزیز قمی دو ساعت رو موتورم علاف بود تا درستش کرد بدون انتظار کارمزدی.و اما خصلت هاب بد قمیا
    1-بد دهنی.البته واسه خود قمیا عادیه ولی پسوند بی شعور و پدر سگ و بی شرفو اینجور چیزا محبوبیت بالایی داره و مورد استعماله!دوم غیبته که متاسفانه زیاده.ما یه همسایه داریم بهش میگیم خبرگاری فارس!هر روز میاد کل اخبار محله رو با تموم جزئیات و همون پسوند ها و +کمی پیاز داغ تحویلمون میده!در کل مردم خوبی داریم.فقط تو رانندگی ملاحظه همدیگرو نمیکنن.
    من از حرف پشت سر و این و اون زدن و شایعه پراکنیشون بدم می آد...

    از جو مذهبی ( هرچند به ظاهر) داشتنش ( که البته به خاطر مردمشه!) خوشم می آد...حداقل شهرای دیگه اینو ندارن!
    یه اخلاق بدی قمی ها اینه که زیاد اهل فکر کردن نیستن ، قانع هستن و به دنیاهای بزرگتر که می تونن بسازن فکر نمی کنن ، میدونید در قم ، فقط رستوران ها و به خصوص فست فود ها خیلی خوب جواب می ده و البته کبابی ها ؛ از اخلاق بد دیگه قمی ها اینه که هیچ وقت از شکمشون کم نمی ذارن ... همیشه بهترین غذاها رو میخورن ...بنابراین عموما فکرشون بستست ، در رابطه با توسعه و پیشرفت عموما نظری ندارن ...
    اخلاقهای خوب که زیاد دارن نمیدونم کودوشو بگم اما اخلاق بدشون اینه که همش میخوان زرنگ بازی در بیارن تو همه کارا و حق دیگران رو رعایت نمیکنن و دیگه اینکه تو کار همه سرک میکشن و زاغ سیاه همو چوب میزنن
    یه روز به یه قمیه میگن با گزینش جمله بساز...
    میگه:پس پری روزا مو توله ممد سنگله رو برداشتبودیم گو زینش پاره بود.....
    قربون بچه ها با جنبه قم
    سلام دوستان
    از اون جایی که ما قمی ها خیلی باجنبه تشیف دارمون با این جور چیزا ناراحت نمی شیم
    سلام ببخشیدا  ولی شما قمیا باحالین اما باید ب داداشی ک گفت ی شب تو قم بخابن  ببینن مرد وجوداره یانه   باید ب عرضش برسونم  ک   مرد بودن با مردونگی فرق داره داداش   نگاه   ب مردیت نکن  خر هم نر داریم   ولی هیچی نمیفهمه اوکی؟
     ب مرد بودنت افتخار کن  ن ب نررررررررررررررررر بودنت   ب افتخار خودم ک بد خابوندم تو دهنت
    سلام
    منوم بچه قمم چاله کاظم بات می سازم
    باید از خودتون خجالت بکشین اه اه اه 
    ک کیم ک  یعنی چی . اظهار نظر یه قمی وقتی کسی به لباسش کیک بمالد 
    عموِ ادمین حرف های عادیِ قمی هارم بذا دیه
    تور نمیشه
    سلام من بچه قم هستم ولی اهواز زندگی میکنم یعنی تو قم به دنیا اومدم بعد اومدم اهواز زیاد قم نبودم شاید یک سال بعد تز متولد شدن. خیلی حرس میخورم که چرا من لهجه قمی ندارم
  • میرززززاااا
  • عشق است بچه های قم مدرس مهدیه سلامتی همه ی بچه های قم
    سلامممم..منم بچه قمم..اصلا هم ناراحت نشدم..دمت گرم عالییی بوود..خیلی خندیدیم
    دمت گرم خیلی حال کردم دسخوش سلامتی همه ی بچه های قم سلامتی فضانوردی که ازکره ماه اول پرچم قمو دید بعد دیوار چینو سلامتی بچه های قم و بخش امام ومدرس خیام و مهدیه
  • عباس آق مصطفی
  • دم بچههای آذر گرم
    داش دمتون گرم عالی بود من خودم بچه قمم بچها قمم بخوبی میشناسم بیشتر اوقات خوبن ولی بضی موقعا ی بی جنبه بازیایی در میارن ک ازشون انتظار نمیره خدا نکنه تو اون لحظه ی برنامه دوربین مخفی تو قم بزارن . . بیچاره اون کسی ک میخاد این بی جنبه هارو سر کار بزاره  :-(
    سلام بر همه قمی های اصیل بخصوص باجک و امام
    یه بنده خدایی که معلوم الحاله و مشخصه کجاییه یه زرت و پرتایی راجع به قمی ها در پستهای قبلی کرده بود. خواستم بگم تو برو اسیدپاشی و تلکه کردن مسافرای غریب تو شهرتون رو حل کن نیاز نیست به مردم قم گیر بدی. کسایی که میگن تو قم مرد نیست اگر یه شب تو قم بخوابن میفهمن مرد وجود داره یانه. فدای همه بچه قمیای باظرفیت که توکل ایران بخاطر باجنبه بودن معروفن

    منم قم زندگی میکنم، ولی قمی نیستم!

    عااااااااااااااااااااااااالی بود...

    داداش دمت گرم خعلی حال کردیم 
    کلا قمیها رو عشق است .
    ( محله فقط چار راه سرگردون)
    من خودم بچه قمم ولی از این شوخیتون لذت بردم دمتون گرم
    همه با جنبه ایم .
    شما مطمینی دختری ب این سبک حرف زدنت؟؟؟!منظورت منم جوگیر میشه؟؟؟توهین نباشه تحقیره.
    داش اول که سلام / دویم اول مطالب رو تا آخرش بلمبونین بعدش اسهال نظر کنین / سیمن ما که هیجاش توهین ب این مردم شریف ندیدیم / بعزیا تا اسم قم میاد یهو جو زده میشن سه فاز / اخرش ماهمه مسلمونیم به هم توهینم نمیکنیم راستی از این اصطلاحات نجیب تامیتونین بازم بزارین / دمتون داغ
    هوی اوهوی مامان منم قم زندگی کرده،قمی نیستا ولی بالاخره قم زندگی کرده خونه ی خاله هامم قمه منم رو این شهر حساسم توهین کنی میزنم دهنتو...
    قمی ها رو من نمیشناسم خوب ولی افرادی که میشناسم اونجا زندگی میکنن اصم اینقدر بی ادب نیستن
    داییمم آذره میشناسیش؟؟؟!
    وایییییییییی مرسی خیلی خندیدیم.خوشحال میشم وبم بیای.منم بچه قمم
    کمبزلاش چیست؟؟؟؟؟  
    توصیه یک پدرقمی به فرزندانش موقع صرف افطاری وهنگام خوردن نون وپنیروگردو
    کمبزلاش چیست؟؟؟؟؟  
    توصیه یک پدرقمی به فرزندانش موقع صرف افطاری وهنگام خوردن نون وپنیروگردو
    بچه ها به اینا که نمیگن تمسخر بعدش همه قمیا با جنبن... مگه نه؟

    من خودم اصالتم بچه درووزه کاشونه خجالت نمیکشی هم محلاتو مسخره میکنی؟؟؟؟؟ این شوخی؟؟؟؟

    برو دوتا لر و ترک رو مسخره کن حالشو ببریم داداش قمیارو ول کن

    پاسخ:
    جیگر: :D
    کلاه قرمزی:) ما اینجا کسیو مسخره نمیکنیم داداش اینم یه جور شوخی با بچه های قم هستش اصلنم هدف مسخره کردن نیست
    منم به جیگری مثل شماافتخارمیکنم!
    پاسخ:
    جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ترجمش میشه:سلام به همتون داداشی خیلی عالی بودماکه حال کردیم یه دقیقه اومدیم اینجا(توسایت)ازخنده ترکیدیم وازخنده دل وروده هاشون به هم پیچ خورد!!!!!شنبمس اصطلاح اصفهانیه نه قمی!!!قمی نیستم ترجمم چطور بود فارسی شدآیا؟؟؟
    پاسخ:
    جیگر: اصن ما به داشتن کاربری چون شما افتخار میکنیم ^_________^
    سلام به همدون . دادیشه خیلی ردیف بو ماکه حال کردیم ما ی دقه اومدیم اینجاها ترکیدیم از خنده دل و رودمون به هم ور شد . 
    پاسخ:
    جیگر: یه زیر نویس فارسی میزدی خو  :)))))))))))))))
    خعلی عالی بود منم بچه آذرم ولی برا کلاسش میگمو بچه زنبیل ابادم همسوخ. نظر امیرم باحال بود
    سلام منم قمی ام حال کردم بابا دمت گرم.
    پاسخ:
    جیگر: علیک سلام.......هدف ما جلب رضایت شوما خوانندگان عزیز تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    سامنو علیکم

    همساخ خواستم بگم دمت ایول داره

    منوم بچه قمم همساخ خررررراااابه هرچی بچه قمیوم هس هسم

    با اینکه سندوسالی ازم در رفته ولی آدم باس تا اون موقه که زرتش داره غمسور میشه مث بچه قمیا باحال باشه

    فه دای همتون

    هر کودوم تونوم بدخواه مدخواه دارید بگید کتشو با قدیره بندازم

    نمدونم چن نفرتون فمیتیت من چی گفتم

    اگ خواستیت با ایملم زنگ بزنید amir1360amir@yahoo.com

    به 5 نفر بمب میبندن میگن اولین دروغی که بگین منفجر میشه !!!          "آبادانیه": ما آدمایی هستیم راستگو *بوووم*          "رشتیه": ما آدمایی هستیم مهربان، مهمان نواز، با غیرت          * بووووم*          "اصفهانیا ما آدمایی هستیم ولخرج *بوووووم*          "لر" : ما آدمهایی *بوووووم*          (( قمی هااا ))ما آدمایی هستیم متمدن،هنرمند،زیبا،جذاب،خوش تیپ،بامرام،بامعرفت،باگذشت،لوتی،باحال،خوش گذرون،دست ودلباز،اصلا هرچی بگم کم گفتم،همه چی تموم.اصلا فوق العادست این بشر...          بیب بیب بیب...بمب خنثی شد!          👏👏👏👏👏👏👏👏          بجه تهرونیا یه جوری قیافه میگیرن یکی ندونه فک میکنه بچه قمین!!!                  هروقت کسى ازتون پرسیدبچه ى قمید؟اهسته بزنید روشونش وبگید:کوچولو قم بچه نداره همه مَردن

    جالب بودن دوست دارم بیشتر بدونم راجع به زبون ولهجتون -من خوزستانیم-

    عاااااااااالی بود من یه زمانی بچه سالاریه بودم
  • هم ساختکی...
  • ماس ماس ماس چیست؟
    واکنش یک قمی سر سفره وقتی کسی ماست اونو ور میداره.....!
     .
     .
     .
    از بچه های قدیم فلکه پلیس

    سلام....منم بچه قمم.(زنبیل اباد).....از اشنایی باهاتون خیلی خوش حالم.....مرسی واقعا جالب بود.....فقط قمیا میتونن معنی نوشته ها تو بفهمن.....بازم ممنون
    پاسخ:
    نگار سلیمانی؟
  • محمد جعفری
  • قربون داداش با حال بود حالشو بردیم
  • محمد جعفری
  • داش ای ول حال.کردم

    قم قربونش برم فقط عشقش به حرم بی بی هست و بس.

    آب و هوا افتضاح./ آب خوردنش افتضاح./فرهنگش افتضاح.

    30غه فراوون برای از مابهترون.

    آخوند فراوون در مدل ها و سایزهای مختلف.

    رانندگیش که تو دنیا تکه بخصوص خیابون آذرش دادا.

    حالا واس اینکه دلت نشکنه مردم خوبم هی بگی نگی داره...

    یاعلی عشقست حرمو :

    فاطمه معصومه دعاکن/براین گدا مددکن/ ببین چه روسیاهه / ببین غرق گناهه

    فقط یک قمی می تواند یک جمله با 20 فعل بسازد!!! :

    داشتیم میرفتیم که بریم، دیدم یهو گرفت نشست،  گفتم بز برم بپرسم میاد یا نمیاد، دیدم برگشت گفت: نمخوام بیام بز برم بگیرم بخوابم.
    پاسخ:
    جیگر: خخخخخخخخخخخخخخخخخ ایول به شما
    خیلی باحال بود منم بچه قم هستم.
    طرح محدودیت خیابان های قم:خیابان ارم با وضو واردشوید.صفائیه باادکلن وارد شوید.آذر باچاقو واردشوید.باجک با پول وارد شوید.بلوارامین باکلاس وارد شوید.نیروگاه پایان تمام محدودیت ها.
    اینم مخصوص بچهای قمی باحال.......
     اَمالمام چیست؟ وقتی دو خانواده قمی به پارک میروند بعدقمیه به اون یکی میگه   اَمالمام بخورین.
    سلام
    مررررسی خیلی بانمک بود .من قمی نیستم اما 3 ساله دانشجوی اونجام
    پاسخ:
    چه جالب منم قمی نیستم ولی سه ساله که تو قم درس نمیخونم... :)
    سلام خیلی باحاله بچه منم قمی هستم بازم بگیداس درموردقمی
    پاسخ:
    جیگر:چش
    سلام ب روی ماهت عجیج دلم
    با این ک من خودم ساکن قمم ،ولی خعلی حال کردم، ولی اینو بگم که همه ی قمیا اینجوری نمیحرفن.

    پاسخ:
    فامیل دور:جدن؟
    دوستان من بد جوری تو کف اینم یه وب قمی بزنم یه نام زیبا یه قمی براش بذارم اگه موافقید تو وبم خبر بدید
    در ضمن
    khodmm qomiem
    dston dar nakonetooo
    پاسخ:
    آزادی اقا 
    سام لک خوبی داش دمت گرم خیلی خوب بو من که کلی حال کردم عشق است بچه ها نوبهار رو الای خار نشی
    اقا دمت گررررررررررررررررررم.خیلی باحال بود.من خودم بچه قمم.عشق است صفاشهر
    پاسخ:
    داداش فقط آذر و بـــــــــــس !!!

    البته شما پولداریا ! حمایت مالی از ما یادت نره !!

    البته خودم ! نه بقیه ! همشهری هستیم !
    سلا دمت گرم خعلی خوشم اومد...ب منم سربزن..منتظرم
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    2 تا کلیک میشه
    یعنی رو تبلیغات 2 بار کلیک کنید
    قابل شوما رونداره ها
    نیست باشه سری بعد 4تا کلیک کنید
    مورد نداره

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خیلی راحت توجیه کن که ما داریم شما رو با لهجه قمی آشنا میکنیم بعد بگو مثلا سرکه
    اما نمی گی اینقدر لفظ *** ***** * *** ****** به سر و  خیلی کلمات دیگه رو قمیا بار هم میکنن ؟
    تازه اگه واقعا هست تو باید بگی
    اگه ما بخوایم مردم رو با اصطلاحات قزوینیا شنا کنیم چی میشه ؟
    خودتو گول نزن که این فقط یه شوخیه !
    خواه پند گیر          خواه ملال
    پاسخ:
    سلام
    راستش ما از ابتدا مبنی رو بر تمسخر نکردن هیچ قوم و نژاد ای گذاشته بودیم و بر این اصل اعتقاد داریم اما در بعضی موارد مثل آبودانی های عزیز این مورد نقض شد و حالا اسمش و شوخی بگذاریم یا تمسخر
    ولی واقعا بین تمسخر و شوخی فرق هست
    ما برخی ویژگی ها رو در شوخی کاریکاتوری میکنیم و به صورت برجسته نمایش میدیم که حالت طنز پیدا میکنه
    در  مورد همین مطلب هم همین طور بود
    اما به علت نارضایتی برخی کاربرا من بعد ترجیها همین موارد نیز رعایت میشوند
    و از همه کسانی که بخاطر این قضیه از ما آزرده خاطر شدند عذر خواهی می کنم

    پسر خاله
    تو رو لینک کردم چون " تمسخر اقوام ایرانی ممنوع " بود
    پشیمونم نکن
    لطفا این پست رو حذف کن
    پاسخ:
    مگه مسخره  کردیم کسیو؟

    بابا این دیگه شوخیه نه تمسخر
    آبودانیایی عزیز رو نگا
    کلی باهاشون شوخی کردیم دم نزدن
    خوشم نیومد 
    حتی اگه خودتم قمی هستی نباید مسخره کنی
    شاید به نظر خودت شوخی باشه ولی به نظر اصلآ اینجور شوخیا جالب نیست
    خنده ی حلال به این نمیگن


    پاسخ:
    مگه مسخره  کردیم کسیو؟

    بابا این دیگه شوخیه نه تمسخر
    آبودانیایی عزیز رو نگا
    کلی باهاشون شوخی کردیم دم نزدن

    از طرفی این یه جورایی آشنایی ملته با لهجه ی قمی !
    مثلا سر که ××

    این اصلا تمسخر نیست دوست عزیز×

    اااا شمام قمی هستی؟

    احسنت

    من بچه بنیادم!

    آقا بیا ما رو بزیارت(زیارت کن)!

    بووووووس

    از اون کارای تهرانی هست این بوووووس ها!

    پاسخ:
    تو اینجی چه گـــ ـــ و ـــی می خوری ؟!؟!
    .
    .
    .
    .
    .
    واکنش دو قمی وقتی همدیگرو توی جای غریب می بینن ........
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">