مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

لال هست یا نیست؟

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

یکی از بزرگترین تعارض های زندگیمون این بود که این لاله یا نه!

اخرشم نفهمیدیم
.
Inline image 22
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۱۴)

خدا بگم چیکارتون کنه منه در گیر کردین موقع امتاحانت ماهانه است یکم به فکر ما هم باشید
ی جا نوشته بود ایشون اولین کارشون شخصیت ی آدم لال رو داشتن واسه همین دیگه نخواستن تغییر کنن و از اینجور چیزا.
نه تنها لال نیست بلکه یه دکتر روانپزشکه
با این همه پیامی که دوستان دادن بازم نفهمیدیماصل قضیه چیه
واقعا لاله
بابا بدبخت کجاش لاله. از من و تو و اونم ماشاالله از دهنش حرف میباره. تورو خدا واسه این بدبختا شایعه درست نکنین. گناه دارن به هر حال لال نیست بیچاره.
هرگاه به لبخند نیاز داشتی به وب -جوک ما- سربزن هرروزیک جوک واقعی
نخیر لال نیست
ازدواجم کرده
3تاهم بچه داره

سلام،خیر نیست . . . توی یک برنامه تلویزیونی آمد و حرف زد!!!!!!!!!!

وای آره منم خیلی درگیرش بودم، نمیدونم والا .خیلی باحاله ک کسی صداشو نشنیده!

خدا بگم چیکارتون نکنه دوباره درگیرم کردین!

لاله؟؟؟لال نیست؟؟؟مسئله این است اکنون از مذاکرات هسته ای و جام جهانی مهم تره!!!!
دوست عزیز سلام
حقیقتا ایشون لال نیستن
با سلام..ین ی رازه... فقط من میدونم خخخخخخخخخخ

ی بار تو فرودگاه دیدمش با یکی از دوستاش...

متوجه شدم قضیه چجوریه :)))
پاسخ:
چجوری ؟
خیلی وقت بود بهش فکر نکرده بودم ولی دوباره درگیرش شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">