مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فال و مکالمه آنلاین با فامیل دور

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

اول نیت کن بعد کلیک کن

بعد هی کلیک کن تا جواباتو از فامیل دور بگیری

خدایی چند  هزارتا نظر و لایک داره؟

  • موافقین ۱۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۴۴)

خدایی دمتون گرم.
خیلی باحال بود .اصلا من با این فال به این نتیجه رسیدم که اصلا به ایندم فک نکنم.
پاسخ:

یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

جلل خالق
پاسخ:

یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

باحال بود خدایی کاش بیشتر بود

پاسخ:

یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

خیلی با حال بود دمتون بخاری از بی مزگی زیادش کلی خندیدم
پاسخ:

یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

دمتون گرم خعععععععللللللی باحال بود
پاسخ:

یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

مسخره بود شدید
واقعا که

پاسخ:
جیگر: هههههههههههه :)))))))))))))))))))))))))))
ای ول مرسی 
پاسخ:

یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

  • اشکـــ و ـــالبخند
  • عالــــــــــــــــــــــــی بود 
    خخخخخخ
    پاسخ:

    یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

    دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

    کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

    سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

    خیلب خوووووب بودکلی خندیدم دلموشادکردبدجورافسرده بودم
    پاسخ:
    جیگر: انشالله همیشه رو لبتون خنده باشه :)
    اسکل کردین مارو آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    جیگر: نه به جانه بچه ی فامیل :))))))
    سلام کل آینده ام با این فال مشخص شد دیگه انگیزه ای ندارم
    پاسخ:
    اصن این فال حافظه دومه
    بابا شما عجب مخایی هستید
    برای تفریح دیگران چه کارا که نمیکنید

    پاسخ:
    جیگر: قوربون شوما تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
     ا خنده منفجریدم
    پاسخ:

    یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

    دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

    کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

    سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

    پسرخاله ادم و واداربه کرم ریزی میکنی هرکدوم و میزنی 1 چیز میگه هی میزنی ببینی بدیش چی میگه      هههههههههههههه واقعا ممنون
    پسرخاله بهتر نی بشینی همون هندونتو بخوری:))))))
    پاسخ:

    یه گروه گپ توپ زدیم توتلگرام  

    دختر پسرای باحال توفانی جمعن شما هم بیایید

    کانال سایت رو هم راه انداختیم و بشدت منتظر تون هستیم  

    سوپر گروه    چت " توفانی" در تلگرام 

    داداش کلاه قرمزی یه سر به وبلاگم بزن
    پاسخ:
    آدرسش اینه??
    shahidesorkh.blogfa.com

    ببعی:بعله
  • ساروی ریکا
  • ی سوال؟؟!!

    آااااااااااااااای مرررررررررجی نمیخواین منم بیام؟؟!!!

    آخه دیدم جمع همه جمه ب خاطر همین گفتم . . .!! خخخخخخخخ
    پاسخ:
    فامیل دور: چرا پایه بودی نام کاربریت  تو بلاگ رو بده
    عاقا راستی من تازه یادم افتاد تو واس چی نظرامو نمیخونی؟؟
    عایا کار درستیست ک من دیگر برایت نظر ندهم و رو تبلیغاتت کلیک نکنم؟؟؟
    ایا درست است؟؟؟اندکی اندیشه کن سپس پاسخ بده
    من امتحان زبان دارم فردا الان میرم میخونم شب میام پاسخمو میگیرم

    پاسخ:
    فامیل دور: الان با کی کار داری؟
    ن بابا عمم کلاهاش بنفشه ابداع خودتم از من تقلید میکنی؟؟؟؟حیف ک نمیتونم شکل بدم این کچلتون چرا شکل نمیزاره اینجااااااااااا؟؟
    شکل میزاشتش ی شکل عصبانی میدادم شب خواب ببینی اون اب نباته تموم نشد انقد لیس زدی؟؟؟
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) اینجا فقط من میتونم به فامیل دور بگم کچل شوما نباس بگی دیگه تکرار نشه::fd4f5d4::

    اینجوری نگاه نکن شب خواب میبینم
    چرا بدون اجازم از تیکه کلومم استفاده کردی؟؟؟
    ببرمت پیشه قاضی تو محکمه؟؟؟
    نظرای قبلیمو بخونی من همیشه مینوشتم دمت ولرم شما هیچ وقت نمینوشتین
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) برو عموووو من اصن نظراتو نخونده بودم باا ابداع خودوم بود اندکی
    درضمن قرمز کلاه عمته من کلاه قرمزی هستم
    اقای قرمز کلاه من میگم دم شما ولرم چرا بدونه اجازه ازم تقلید کردی؟؟؟
    هرچی دارم اندیشه میکنم بیش تر ب این نتیجه میرسم ک باید از دستت شکایت کنم
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) هااا؟!!!!
    بالاخره فالش تموم شد(چه قدر کوتاه بود)
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) نگو نشستی نزدیک 40 بار کلیک کردی
    .
    .
    .
    آخه منم اینکارو کردم
    الان شکسته عشقی خوردم ببین
    بعضی وقتا که میزدی هیچی پیغام نمیداد ولی حالا اینکاری که برا ما علافا جور کردید چی هست؟(نگید که با احساساتم بازی کردید)
    پاسخ:
    کلاه قرمزی :) بزار ببینم تو چندمین نفری که علافی 
    آمارش از دستم در رفته ببخشید
    دمت گرم عالی بود
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) دم شما ولرم
    من نمره تاریخم همیشه بیست بود
    ایول به خودم
    از این عینک جدید خوشگلا که چوبیه بخرااااااا
    بـــــــــــــاوشه؟؟
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) منم 20 میشم اما خوندنشو دوس ندارم
    باشه حتمآ یه دونه خوشگلشو واست میگیرم

    ببعی: اینارو نگا
    عــــــــــــــه تاریخ که قشنگه من دوسش دارم
    البته من فقط تاریخ دبیرستان خوندم درسای دانشگاهم ربطی به تاریخ نداره شاید رفرنس های مرتبط با دروس دانشگاه سخت باشه
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) من که ازش متنفررررررررم مثله پسر خاله::f45d4::
    فامیلم فامیلای قدیم!!!!!

    نه خیـــــــــــــــــر عــــــاقا زخم نیس اما نمره چشت بالا نمیره و کم کم دیدت بهتر میشه
    خخخخ
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) خودم برا هر دوتون عینک میخرم 

    ببعی: ما که داریم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    واااااى مرسى
    ******* * *** *** ******* ***
    ممنون که هوامو دارید قول میدم جبران کنم
    خییییییییلى خیلى ممنون
    پاسخ:
    قابل نداره
    فقط همه مطالب مرتبط با انتشهار رو که تو قسمت زرد هاس بخون

    یا علی
  • فخرالزمان!
  • سللللااااااممم!

    عالی بود سایتتون.(میدونم میدونین.ولی تأکید کردم که یادتون نره!!)

    بازم به من سر بزن..

    موف باشین..

    پاسخ:
    چش

    غصه نخور فوقش نمرش خیلی بالا بود عمل کن"آیکون قلـــب"
    اگه هم که بالا نیس مرتب استفاده کن تا مجبور نباشی همیشه باهات باشه و زود خوب شی
    پاسخ:
    فامیل دور :
    مگه زخمه که عینک بزنی خوب شه؟=))
    عــــــــــــه سلام آقا سید امتحان چطور بود؟؟؟
    پَ چی که
    شاگردی میکنیم دادا
    به ببعی :موقعی که حالمو میگیری منم کلیک رو تبلیغ نمیکنم"
    عینکی هم نیسم
    خخخ
    پاسخ:
    ببعی: خوش به حالت من هستم

    سید:سلام
    بد نبود امتحان تاریخ داشتم
    منم انقدر از تاریخ بدم میاد یعنی حاضرم ارتعاشات امتحان بدم ولی تاریخ ندمReading a Book
    من تبلیغاتی نمیبینم
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    عینکت رو زدی خواهر؟

    اصـــــــــــن این فامیل ما کجاست که تو ببعی اومدی اینجا حال منو بگیری هـــــــان؟؟"عصبانی"
    پاسخ:
    خو تکراری بود دیگه
    عیب نداره حالا رو تبلیغات کلیک کن آروم شی



    سید:(برگشته از امتحان اول)
    دیگه نویسندگان به درجاتی رسیدند که دس مارم از پشت بستند تو لطیفه و بداهه گویی
    والاااا
    یعنی اعتماد به نفس بعضیارو اگه صندوق صدقات داشت الان بانک مرکزی بود....
    خخخخخ
    جرات داری بگو تکراری بود!!!
    پاسخ:
    ببعی:
    تکراری بود
    خخخخ=))
    سلام و خدا قوت!...آپم...خوشحال میشم تشریف بیارین...یاعلی
    پاسخ:
    فامیل دور: چش
    اختیار دارید کى گفته سایتتون الکیه؟؟؟!!!!  چه حرفا!!! واااااا!!!!!
    اگه موافقت کردید چشم ایمیل و آدرس وبلاگ هم میذارم
    3548492176 اینم ادامه اش ، دیدى چقد باهوشم؟! خخخخخخخ
    شما سفارش کن ما یه جورى از خجالتتون در میایم.
    حالا کى شورا تشکیل میشه؟؟؟
    پاسخ:
    واقعا 4 تاش شانسی درست بود ... ولی چند تای دیگش اشتباه بود ... 
    شما بذار ایمیلتو ... یا سایتتو. تا اگه خبری شد بهت بگیم ..........

    شورا هم انشاالله همزمان با ظهور آقا امام زمان !!!!!!!!  خخخخخخخخخخخخخ.........
    خبرت میکنیم !
    چرا اعتمادبنفسم بالا نباشه؟!!!!!
    هم خوشتیپم هم بامزه هم شوخ طبع 

    آقا ما ویتیدیم فقط شما سفارش مارو تو شورا بکنید 
    هرچى باشه فامییلیم هرچند شما فامیل دورى ولى خب منکه با کلاه قرمزى خیلى فامیلم هاااا

    در کل مرسى از اینکه به پیشنهادم فکر میکنید
    پاسخ:
    end اعتماد به نفس !!!!!!!! شما که میخوای نویسنده بشی به نظرت یه ایمیلی یه سایتی چیزی نباید بذاری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    فکر کردی سایت ما کم الکیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی الکیه !!!!!!!!!!!!! خخخخخخ!

    در ضمن من پسرعمه زا هستم که به کامنتت جواب دادم ...
    پس فامیل نیستیم ! سفارشت رو هم نمیکنم! مگه اینکه یه جوری شخصا راضیم کنی !! ناقابل یه تراول !!!×× شماره حساب : 354849------- ... بقیشو حدس بزن! این هوشتو نشون میده!

    شناسه ی حواله رو هم نظر خصوصی بذار تا ببینم !

    فعلا !
    منتظرم!
    خخخ
    سلام
    عااالللییییییییى بود مثل همیشه
    راستش خیلى وقته میام تو سایتتون و میرم
    سایت باحال و توپى دارید
    ولى فکر نمیکنید اگه یه نویسنده دیگه به اسم سروناز داشته باشید قشنگ تر میشه؟؟؟
    اگه موافق بودید من در خدمتم
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام !
    این که سایتمون باحال و توپه رو میدونیم !!!!!!! 
    این که یه نویسنده به نام سروناز داشته باشیم رو نمیدونیم !!!!!!!

    ولی اینو میدونیم که این کسی که اسمش سرونازه و میخواد نویسنده بشه خیلی خیلی خیلی اعتماد به نفسش بالاست ........... در حد مرگ !!!
    نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    جدا از شوخی باید توی شورا مطرح بشه !!!!!!!!!!!!!
    فعلا :Please Wait ...

  • پسـرعمــه زا:)
  • سلام 
    خداوکیلی خیلی قشنگ بود !
    آفرین داش حسین !!!!
    پاسخ:
    قابل نداشت
    منو شوما نداریم:121fs725372:
  • کلاه قرمزی:)
  • عاااااااااااااااااااااالی بود کچل
    دمت گرم خیلی خندیدم (:
    دیوونه ای دیگه کاریش نمیشه کرد (:
    پاسخ:
    حالا چرا کچل؟ اینهمو مو رو نمیبینی؟:d:
    دیوونه هم بچته :) :arrow:
  • ندا رادمهر
  • کلیک دونت؟؟؟


    خخخخخخ با حال بود....
    پاسخ:
    قابل شما رو نداره
    ادامه بدید
  • ساروی ریکا
  • چرا رسما کم آوردی؟؟!!!!!!!!!

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    دوستان قشنگه لایک نداره؟
    خیلی توپ بود ولی حیف ک من خیلی بیکار بودم دوسری کامل زدم روش سیستم کم اورد.خخخخخخخ
    ی خرده بیش ترش کنین خیلی حال داد.خخخخخخخخ
    دمتون ولرم کلیک رو تبلیغاتم یادم نرفت
    خونه ما هواش توفانیه.خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    کلیک های شما مارو به ادامه راه امید وار میکنه
     کیف کردم کار هر کی بود(اصلش)خیلی آدم جالبیه
    پاسخ:
    کار همه بچه های توفانیه

    دم همه گرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">