مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آهنگ سریال مینو مازیار فلاحی + متن

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ

آهنگ سریال مینو مازیار فلاحی + متن

متن آهنگ مازیار فلاحی تو فقط باش

♪♫♪♫♪♫


تو ♪ فقط باش تموم کم و کسرش ♪ با من … !! ♪♪
با ♪ تموم دوری و طاقت و صبرش ♪ با من … !! ♪♪
تو فقط تب کن ♪ از این عشق بلاتکلیفم !! ♪♪
مردن ♪ و سوختن و باقی زجرش با من … ♪♪
تو دلت قدم زدم تو روز ♪ بارونی بخواب!! ♪♪
روزای ♪ بهاری و بارون و ابرش با من … ♪♪
پیرهن ♪ خاطره هاتو زیر بارون تن کن !! ♪♪
خوندن این ترانه و پاییز ♪ و عطرش با من … ♪♪
تو فقط باش فقط باش ♪ تمومش با من … !! ♪♪
♪♫♪♫♪♫

آهنگ تیتراژ سریال مینو

دانلود آهنگ آخرین نفس مازیار فلاحی تو فقط باش تموم کم و کسر با من

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">