مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آخ جون بازیــــــــــ ـ ـ ـ ـ

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ

یه بازی رکوردی 

هر کی بازی کرد امتیازشو بنوسه 

خودم 930

رو عکس کلیک کنید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱۷)

3456 شد امتیاز من
امتیاز من شد 3030 
1438
رتبه(3771)
من رکوردم 1145 بود
  • سید محمد حسین نایبی
  • 1236
    رکورد رو شکسنم!
    1888
    رکورد خودم رو شکستم 1725
    1552
    من خط میگیرم :D
    خیلی باحال بود داداش دمت گرم! ;)
    من 1834
     1329
     ای داد رتبه رکورد 10518 است
    الان حس کردم رکوردم  خیلی ریزه میزه اس 

     هوراااااااااااااااا1266
     با افتخار اعلام میکنم: 1006 
    تا همین جاشم سخت بود
    اقای محم مهدی عضو سایت میشدی ثبت میکردی امتیازتو بیشترین امتیاز شده بود 1518

    1276
    هر کس امتیازش رو بگه
    من 1619
    پاسخ:
    خدایـــــــــــــــــــــــــــی ؟
    اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی