مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آری بگذار بگویند دیوانه ام

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

ولادت حضرت اباعبدالله را به همه ی عاشقان آن حضرت تبریک میگوییم

البته روز پاسدارم تبریک میگیم

گفتم: از اینجا تا کربلا چقدر راه است؟؟؟

گفت: آن قدر که بگویی "السلام علیک یا اباعبدالله"

از دلی زار و سینه ای بی تاب... السلام علیکَ یا ارباب

تا نرفتم زدست آقاجان... این غلام سیاه را دریاب

آقا منم،گدای قدیمی این درم... عمریست گِرد کرب و بلایت کبوترم

خوبم شناختید، منم بی حیا گدا... رزق از شما گرفتم و بر بام دیگرم...

آیت الله اراکی ( ره ) فرمود:

شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیع داشت

پرسیدم چون شهیدی و مظلوم کشته شدی این مرتبت نصیبت گردید؟

با لبخند گفت:خیر

سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟

گفت:نه

با تعجب پرسیدم:پس راز این مقام چیست؟

جواب داد:هدیه مولایم حسین است!

گفتم چطور؟

با اشک گفت

آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه کرد

سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛

ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! ۲ تا رگبریدند این همه تشنگی!

پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود!

از عطش حسین حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد

آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت

"به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛

آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم"

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۸)

  • پسـرعمــه زا:)
  • سلام بر رفقای گلم تو سایت توفانی ...
    هی یادش بخیر ما هم یه زمانی نویسنده سایت بودیم....
    اون وقت فقط من بودم و حسین و سید ...
    چقد حال میداد ک ب خودمون میخندیدیم....
    واقعا شاد بودیم !
    راستش علت دوری من از سایت مشغله درسی و کارهای فرهنگیه. (مثل شهرک معارفی حرم حضرت معصومه و .....) 
    ولی نرم افزارو گرفتم و همش سایتو چک میکنم.
    ان شاالله حتما تونستم براتون مطلب میذارم.
    و شعر هامو !فهمیدید که شاعرم هستم؟؟؟!

    همتونو دوس دارم! + کلیک رو تبلیغات !

    یاعلی
    پاسخ:
    جیگر: پسر عمه زااااااااا سلاااااااااااااااااااااام
    بعدشم کی گفته اون موقع فقط تو بودیو حسین و سید؟!!!!!!!!
    بابا منم بودمااااااااااااااااااااااا
    جاتون حسابی خالیه تو توفانی
    ایشالا همیشه موفق و موید باشی
    به به آفرین به شما ^_________^

    پسرخاله( سید ):سلام دادا چطوری؟ خوبی خوشی سلامتی؟
    رو به راهی رو به رشدی؟
    مشتاق مطالب و شعرهات هستیم
    پیش ما بیا:)
    کلیک رو تبلیغات فراموش نشه؛)

    کلاه قرمزی:) به به سلااااااااااااام آقای پسر عمه زا حالتون چطوره؟ مشتاق دیداربرای مشاهده کلیک کنید
    کجا بودی هاااااااااان؟؟؟تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    تف به ریا ایــــــــــــــــش فهمیدیم شاعری بااااااباااااااتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • خادم الحسین
  • سلام.
    فرا رسیدن اعیاد شعبان بر شما مبارک باد...

    با مطلبی در این باره به روزیم.

    منتظر حضور گرم و نظرات زیبا و روح بخشِ شما.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعای فراوان
  • پیمان Will.I.am
  • خیلی ببخشید.ولی واقعا اعتقادی به این متن ندارم.که ادم به خاطر گریه برای کسی مقامش تو بهشت زیاد بشه.اگه اینطوری باشه واقعا ظلم در حق کسانی که تو این دنیا زجر و زحمت میکشند و خودشون رو از گناه حفظ میکنند.از هر مدل پارتی بازی بدم میاد.
    پاسخ:
    ببعی:) حضرت زهرا میفرمایند:کسی که برای مظلومیت پسرم گریه کند گناهان بسیاری از او امرزیده میشود 
    تو برچسب ها نوشتم وب سایت خنده حلال
    حالا باشه اگه ایشون میفرمایند چشم اونم میذارم
    پاسخ:
    ببعی: قربونتتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    سلام.
    مبارکتون باشه این ایام...
    پاسخ:
    برشما هم دوست عزیز
    ببعی جونم تبریک میگم
    و با عرض معذرت این مطلب رو تو وبم قرار دادم ببخشید ....
    پاسخ:
    ببعی:) خواهش میکنم عیب نداره

    اما حسین الان میگه اینو زیرش بذار

    عکس و مطالب طنز بیشتر در »»» http://2funny.ir/
    خیلی داستان خوابه زیبا بود دستتون درد نکنه.
    حالا واقعی بود یا نه؟
    پاسخ:
    ببعی: بله البته که واقعی بود
    مگه آیت الله اراکی ( ره )بیکاره یه ساعت قصه الکی بگه؟؟


    منم به همه دوستان طوفانی تبریک عرض میکنم این روزهای پربرکت رو!

    التماس دعا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">