مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

از کارگردان محترم سریال مادرانه یه سوال فنی دارم ؟
.
.
.
.
.
.
.

مادره پسره رو تو ? ماهگی ول کرده دختره رو تو ?? سالگی
اون وقت پسره شمع تولد ? سالگیش رو فوت میکنه
یعنی مادره ? ساله رفته
اون وقت چطوری دختره (رها) تو ?? سالگی میره مدرسه ؟؟؟؟؟
.
بگـــووو خــووب :| :|

***



دختره زنگ زده گوشیو برداشتم میگم : الو!
گفت : سیم بعد قطع کرد
اس داد گفت :به قرآن اشتباه گرفتم !
گفتم :اوکی پیش میاد دیگه :|
جواب داد :خواهش میکنم مزاحم نشو اشتباهی شد دیگه تمومش کن لطفا , من دوست پسر دارم 5 دقیقه بعد اس داد :شمارمو پاک کن لطفا :|
7 دقیقه بعد اس داد : پاک کردی ؟؟؟
9 دقیقه بعد اس داد : الووووووووووووو ووووووو ؟؟؟؟
11 دقیقه بعد اس داد : کوشی
13 دقیقه بعد اس داد : به خدا این شمارتومیدم دوست پسرم حالتو بگیره
15دقیقه بعد اس داد : خدایش اذیتم نکن
17دقیقه بعد اس داد : داداشم قاطیه ها می دم بکشتت !

خدایا منو بنداز اخرین نقطه جهنم......


***



من سال تحصیلی قبل خودمو کاندیدای شورای دانش آموزی کردم ...

رفتم پشت میکروفن بهم گفتن شعار انتخاباتیتو بگو ...

گفتم : تو روح هر کی بهم رای نده !

هیچی دیگه ! اکثریت آرا رو آوردم . ظاهرا همه به روح اعتقاد داشتن !

***

گرمم بود رفتم کولر رو روشن کردم یه هو بابام داد زد:
بگو خُبّ.
همینجوری موندم o_O

گفتم چیو؟
پاشد اومد جلوم با صدای بلند گفت :
باهمتونم:
سمت کولرمن نیاید,
ســـمــــــت کـــولــــــــــــــــــر مــــــــــــــــــن نــــــــــــیـــــــــــــایـــــــــــــد
بگو خُبّ

***

ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﻋﻼﻣﯿﻪ ﭘﺪﺭﺵ ﻧﻮشته:
ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ ﮔﺮﻣﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ!...
ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﺰ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺧﺎﻣﻮﺵﮐﺮﺩﻥ ﮐﻮﻟﺮ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩﻩ.:))

***

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻏﺬﺍ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺑﺪﻩ ﻣﯽ ﮔﻪ 2 ﺗﺎ ﭘﯿﺘﺰﺍﻣﺨﺼﻮﺹ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻫﻤﺒﺮﮔﺮ ﺳﺎﺩﻩ .

ﻭﻗﺘﯽ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ ﻧﮕﻔﺘﯽ ﺳﻪ ﺗﺎﭘﯿﺘﺰﺍ؟

ﮔﻔﺖ: اگه واست ﭘﯿﺘﺰﺍ میگرفتم ﮔﺮﻭﻥ ﻣﯽ ﺷﺪ

ﺑﺮﺍ ﺗﻮ ﻫﻤﺒﺮﮔﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ! :O :O

به دوتا پرورشگاه سر زدم هردوتاشون گفتن قیافت خیلی آشناس :|

***

میگم این تبلیغه یادتونه که میگفت:شکلات صبونه دوای درد شونه!
-
دروغ میگفت کصافط!
ما که هر چی شکلات به شونه هامون مالیدیم
دردش کمتر نشد!!!!!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

سایتتون خیلییییییییییییی محشره

بگو خبببببببببببب

پاسخ:
خب خب حالا خب خب خب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">