مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اعتراف میکنم...:)

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ

اعتراف میکنم بار اول که یه بز از نزدیک دیدم بچه بودم، از ترس بهش سلام کردم بعد فرار کردم =))

***

خارجیــا: وای اگه دنیا تموم شه چی ، ما هنوز کلی آرزو و کار نکرده داریم...!
ایرانیــا: خدا کنه به حق پنج تن دنیا تموم شــه راحــت شیــم...!

***

امروز دیدم پشت یه نیسان آبی نوشته :
من و ماشینم ، شما همه !!!
با توجه به شناختی که از نیسانای آبی دارم این حرفش کاملا منطقی بود …

***

پسربچه بعد از رفتن به تختش: بـــــــااابــــااا...

پدر: بله؟

پسر: میشه برام یه لیوان آب بیاری؟

پدر: نخیر نمیشه! قبل از اینکه بخوابی گفتم آب می خوری؟ گفتی نه!

3دقیقه بعد، پسربچه:

بااابااااا تشنه مه، یه لیوان آب واسم میاری؟
پدر: نخیــــــررر، اگه یه بار دیگه آب بخوای، میام یکی میزنم توی گوشت تا بخوابی!

5 دقیقه بعد، پسربچه:
بـــــــااابــــــاا.... میشه وقتی میای منو بزنی، یه لیوان آبم بیاری؟!

***

عکس:

کیا از این سوال متنفر بودن! " امتحان و خووندی!!!؟"
فقط "من" و داشته باش!! :)))))

هر کی مثه منه بکووووبه لایکو، تو روح اوون خرخوونه :))))))))))))

خنده حلال :)

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵)

in emtehano khodaii rast mige
اووووووووووووووووووماچ عالیه
خیییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللی مممنوووووووووووووووووون از سایت فوق العادتون عاشقتونم
من خودم همیشه عادی ام
اما گاهی هم مثل شما میشم
پست هاتون خیلی باحاله به کار تون ادامه بدیدحتما ادامه بدید
پاسخ:
جیگر: به روی چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
البته شمام با نظر گذاشتن و کلیک رو تبلیغات انرژی کافیو بهمون بدید دیگهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
وگرنه مجبوریم در سایتو تخته کنیم ورشکست میشیمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • ساروی ریکا
  • سلی
    این گربه هه رو خیلی خوب اومدی!!
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">