مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اعتراف میکنم خخخ ...

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

رکورد فحش خوری رو هم باید بدن به این زنه که میگه : مشترک مورد نظر در دسترس
نمی باشد :|
***
باز کجا!؟؟؟؟؟؟؟................
.
.
سوالی که حتی اگه2سال خونه باشی و یهو بخوای از خونه خارج بشی حتما می شنوی

***

من بچه بودم مث شما بچه پولدارا لاک پشت و توله سگ نداشتم که...،یه قورباغۀ بی پدر و مادر تو کوچه پیدا کرده بودم وبراش پدری کردم...
خدا بیامرزتش اسمش تیمور بود...
بد نیس این شب عیدی یادی هم از قورباغه من کنید...

***

اعتراف میکنم 15 سال پیش برا اولین باری که کشتی کج دیدم، از بالا رخته خواب پریدم رو داداش کوچیکه و بیچاره دو تا دنده و دماغش شکست. هنوزم مشکل تنفسی داره

***

شوخی پشت وانتی

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">