مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آقا میدونید ازدواج هم خیلی سخت شده

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یعنی فقط تنها در صورتی بوی ادکلن ماندگاره که بوش بد باشه!

***

تا قبل عقد اسمشون پارمیدا بوده
بعد وقتی دارن قند میسابن رو سرشون و خطبه خونده میشه،
یهو میبینی عاقد میگه :.. دوشیزه “ قره قوزلوی جادوغ آبادی اشگلون تپه اصل”،
آیا من وکیلم؟

***

آدم باید یه یخچال بغل تختش داشته باشه

10 دقیقه یه باریه بالش از توش در بیاره قبلیو بذاره تو:|

***

اغا میدونید ازدواج هم خیلی سخت شده!
خدمت مامانم عارض شدم دنبال یه دختر باش داداش نداشته باشه...
هی میپرسه چرا؟

توضیح دادنش سخته!
نمیخوام زنم عمه باشه :|

***

آقا دیوار بین خونه ما و همسایه بغلی دکوره! نه عایق صوته نه حرارت نه هیچی خلاصه!
حالاتصور کن ما خونوادگی نشستیم سر سفره یکی تو اون خونه بره دستشویی! هیچی دیگه فقط متفرق میشیم!!
درمورد اتاق خوابشونم دیگه صحبت نمیکنم. خدافظ :-X

***

یعنی کارم به جایی کشیده که حاضرم دمپایی لاانگشتی با جوراب بپوشم ولی دیگه عاشق نشم 

***

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۶)

دم همه ما جونایی که حرف حق رو می شنویم و روش فکر می کنیم و  قبول می کنیم گرم گرم

پاسخ:
کلاه قرمزی:) من از شما معذرت میخوام این پستو من گذاشته بودم
ببخشید بی دقتی کردم وگرنه اصلآ قصد بی احترامی به دین و ائمه نداشتم
 سیب جان دمت گرم دمت گرم قانع شدم مرسی. خداییش حرف قشنگی فرمودید بسیار موفق باشید
پاسخ:
جیگر:‌ من از طرف سیب جان میگم خواهش می شودتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

 آقای مهران، دشمنان دین خدا  (البته اگه نگید دشمن کجا بود) دارن کاری میکنن که تعصب مون رو نسبت به ائمه اطهار (ابتدا اسمشون و سپس راه شون) از دست بدیم. اول اسم ها رو مسخره می کنیم بعد کارمون به جایی میرسه که برای امام هادی و امام جواد (ع) جوک دربیاریم.

حالا ماهایی که هنوز یه کم تعصب داریم محکوم میشیم.

میدونید یکی از نشانه های نزدیکی ظهور این است که امر به منکر و نهی از معروف باب می شود.

پاسخ:
پسرخاله:بعله
متاسفانه همین طور هست
دمت گرم پسر خاله جان نوش جون. بی زحمت از نمیدنم به بعد هم حذفش کن تا حرف منم درست تر بشه :))
خودم پشیمون شدم یدفعه اینجوری گفتم مرسی :)
پاسخ:
اطاعت امر شدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 خانم یا آقای سیب حرف شما درست ولی شما باید در اینجا به این توجه میکردید که این اسامی امروزه در ایران کمتر رایج هستن. ****** *** *** ** *** *** ***** **** ******* ** ***** ********
پاسخ:
پسرخاله:سلام آقا مهران
خوب هستین
شما هم درست می فرماییدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
اما حرف اقا یا خانم سیب درست تر بود
هندونه بزن تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

به اسم اولین زن مسلمان ، مادر حضرت زهرا، همسر و یار باوفای پیامبر، حضرت خدیجه توهین میکنی

خجالت هم خوب چیزیه والا

از بدبختی ماست که یاد گرفتیم اسم های خدیجه ، رقیه ، سکینه، جواد و ... رو  مسخره کنیم

پاسخ:
پسرخاله:درست می فرمایید
با عرض پوزش اصلاح شد تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">