مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آمپااااااااااااااااااااااااااااس

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

عاغا مایه دوست داریم اسمش صدراست صدو بیست قدشه 15 سال سنشه با این حساب تو گوشیش 67 تا شماره دختره یعنی وقتی فهمیدم رفتم تو امپاس ... امپاس نه ها 
امپااااااااااااااااااااااااااااس

***

مشکل معده ی بنده از اونجایی شروع شد ک مادرم گفت اخرین نفر سفره رو هم جمع کنه 
لامصب مراحل مضغ و بلع دفع یه سره شده
***
تا حالا دقت کردین تو مدرسه ها وقتی صبح می خوایم از خواب بلندشیم و لباس بپوشیم ثانیه ها عین جت می گذرن، ولی وقتی منتظریم فیلم و سریال محبوببون رو ببینیم عین حلزون مرده حرکت می کنند!؟.؛
***
رفتم 4 تا صفحه مشکلات جامعه را با تحلیل نوشتم گذاشتم تو وبلاگم 
2هفته س کلا 2تا کامنت دارم 
اونم یکیش گفته زرت وپرت نکن ...اون یکیشم گفته چیز خوری اضاف نکن 
اونوخت دختره لوس اومده نوشته 

تفلت تفلت تفلدم ممالک(خبرش تولدش بوده )
208کامنت دارهه
هی ی ی ی ی ی خداااااااااااا سپاسگزارم
***
بابام اومده بهم میگه :دخترم. توباید امتحاناتو خوب بدی و پاس کنی........وگرنه باید فراموش کنی من پدرتم
من:باشه ....هرچی شمابگی پدر:)
"روز بعد"
خوب دخترم امتحانتو چه طور دادی؟!
من:شما؟؟؟؟؟!!!!
***
من و کودک درونم و اون روی سگم و همچنین کِــرم وجودم با هم یه خانواده ایم ، خیلی هم خوشبختیم !

مشکلى چیزى ؟؟؟!!!
***
بعضیا تو خونه کولرو میذارن رو اخرین درجه سرماش بعد یه پتو با قطر100سانت میپیچن دور خودشون....اینا مریضن گناه دارن..کاریشون نداشته باشین.
بعضیای دیگه علاوه بر بالاییا یه فنجون چایی داغ میخورن که قندیل نبند..اینا رو مجازین املت کنین....کصافطای خوددرگیر.....والا
***

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۲)

ینی خیلی باحــــــــــــــال بودااااااااااااااااااااااااااا
 خیلی باهال بودن کیف کردم یعنی خستگی یه روز کار سخت از تنم رفت خدا خیرت بده
پاسخ:
نه خسته دلاور 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">