مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اندازه 1500 تومن موهامو بزن

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

خواهر زادم (پنج سالشه) بهم میگه : دلم برات تنگ شده …
ازش می پرسم : دلت برای من تنگ شده یا موبایلم ؟
میگه : هم موبایلت هم کامپیوترت !

***

دقت کردین تپل ها از لاغرها مهربونترن ؟ ....... فقط باهاشون چیپس نخورید وگرنه نتیجه گیری بالا به فنا میره:D

***


جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟
من پشتم یه نقطه ی کور دارم که نزدیک به 25ساله لیفش نزدم ؛ آخرم از همونجا میگندم میمیرم !:|

***

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد اگه
وسط روز میومد روزی 2 یا 3 تا اختراع رو تو کارنامم
داشتم:|

***


داریم به نقطه ای میرسیم که
مثلا بریم آرایشگاه بگیم اندازه 1500 تومن موهامو بزن !!!

***


یارو استاتوس زده بود:
" کلی آدم با تک تک نفس های من مردن "
خوب عوضی مسواک بزن میری سر قرار !!!

***

حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم من سر درد گرفتم دارم می‌میرم پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

  • امید غفارلو
  • همشون تکرارین تکراریییییییی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">