مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اینقهدر ناشکر نباشید

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

اینقد ناشکر نباشید !

بابای من کارش از کولر خاموش کردن گذشته !!

شبا مودممو خاموش میکنــه !!

***

صبح نشسه بودم رو تخت که مادرم در اتاق رو باز کرد ..

- به به ببین پسرم چه سحـر خیز شده, بیا صبحونه مامان !!!

خطاب به بابام: بیا بعد میگی اینترنت پرسرعت بده ببین کاراشو زود کرد خوابید

وقتشم دیگه تلف نمیشه !!!

بابام: (با قیافه متعجب) بله بله دارم میبینم !!!!!

و اینگونه بود که هیچکس نفهمید تا صبح فیلم دانلود میکردم !!!

***

دختـــرایی که اینقد خودتونو میگیرید بله با شماهام ..
چرا پشت سرتو نگاه میکنی خودت دیگه ..
شومایی که اینقد خودتو میگیری ..
.
.
.
.
.
.
.
.
خوو لامصـــــــب بیا منو بگیر!! پسر به این گلی, خوبی, آقایی....
اصن نمیخواد لیاقت نداری !!!
یکی اسفند دود کنه لطفن ..

***

داشتم تلوزیون میدیدم کارشناس برنامه گفت اگر هفته بیش از 19 ساعت از نت 
استفاده میکنید معتاد هستید ..
اومدم اعتراف کنم !!
کلاه قرمزی هستم 20 ساله با استفاده روزانه بیش از 6 ساعت یک معتاد ..
ولی بووخوودا تفریحی میزنم خخخخخ!!!!

***


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

میگما برات اسفند دود کردن کلاه قرمزی ؟!
پاسخ:
جیگر: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">