مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بالا بالا

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

معلم :میخواین چیکاره بشین؟؟؟؟
علی :میخوام خلبان بشم...
مریم :میخوام دکتر بشم...
مهدی :میخوام ادمین بشم...
سارا :میخوام یه مادر خوب بشم...!!!
حامد :میخوام به سارا کمک کنم

***

عقل پرسید :که دشوار تر از مردن چىست؟
عشق گفت :دوشوارى, دوشوارى ندارىم ما اىنجا
؛)))))

***

دیوار موسسه‌ی بیمه رو تازه رنگ کرده بودن
کنارش نوشتن «لطفا روی دیوار چیزی ننویسید» یکی اومده با اسپری روش نوشته:
«چشم داداش شما جون بخواه... »

***

-مامان منم بالا بالا میخوام برام میخری؟
+باشه بابا، بالا بالا... بالا بالا...
--> یکی این جمله آخرو واس من معنی کنه لدفن... :|

***

واقعا از این به بعد باید گفت :سارا خانوم یه چند تا لایک به من فقیره بدبخته فلک زده بخت برگشته کمک میکنی عایا؟

***

اصــن ضــرب المثــل دانشــجویی هم داریــم که میــگه:

ایــن انتــخاب واحــد اســت که اکسپلورر را زنـــده نگــه داشته اســت

***

با بعضی ها دست میدی انگار داری ماهی مرده تکون میدی :|
خب نمیخوای دست نده....!!!:))))

والاااااااااا

***

پامو اونقد خاروندم که پوستش کنده شد :|
اگه همینطور ادامه بدم به نفت میرسم... شایدم به مخفیگاهای القاعده :| :|
پشه ی کصااافططططط :| :|

 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۴)

عزیز همه ی جملاتت کپی ی  از سایت جملک 
پاسخ:
جیگر: شرمنده اییم تکرار نمیشه تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

پسرخاله:من فکر می کنم همه ی جملات جملک کپی از اینجا باشه
اخ اخ حرف دل منو گفتین توی اون بخش بالابالا
پاسخ:
جیگر: 

من با اجازتون از این مطلب استفاده کردم

ممنونم ازتون به خاطر مطالب نابتون

هیچ جا نمیشه این جور شوخیایی رو پیدا کرد

پاسخ:
خواهش میکنم
کلیک رو تبلیغات ما هم دست شماست

قابل نداره
وزارت علوم عقب مونده یا دانشگاه های عقب مونده! کدومش نمی دونم؟ احتمالا اسم فایر فاکس و کروم رو نشنیدن!!!
موقع انتخاب واحد باید برم کافی نت چون اکسپلورر ویندوزو از بس باهاش کار نکردم باهام قهر کرده!!!
پاسخ:
دمت کرم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">