مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بدبخت ترینه مومنان

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

بدبخترین مومنان کسی است که هنگام ورود به بهشت ببیند که زنش هم آن جاست و حورری بی حوری !!!

***

آهای پسری که گیر میدی به دخدر میگی بیا با من دوس شو!
نمیـــگی اون هــمــزمــان بــا 5 نــفر دیــگه دوسته،مجبــور میــشه با یکیــشــون کـــات کـــنه؟!
برو از خدا بتــــــرس
شمائین که باعث بانــــــی این شیکست ها هستین ...کیصافطا:))

***

بابام واسه مامانم گل خریده برده بهش داده مامانم میگه گله ؟!!
بابام میگه: تا نظر کمک داور چی باشه

منو بابام :=))))))

مامانمم برگشت گفت نظر کمک داورو نمی دونم ولی نظر کمیته انضباطی اینکه امشب گشنه بخوابین تا دیگه منومسخره نکنین
ما :| :|

***

اگه اعصابت ضعیفه نرو پایین:
.
.
?بنگاه به نگاهم که نگاهم به نگاهت بنگاهد،گرنگاهت به نگاهم ننگاهد،آنقدربه نگاهت بنگاهم،که نگاهت به نگاهم بنگاهد :|:D

***

میدونید وقتی عزرائیل میاد جون دخترا رو بگیره , دخترا چه سوالی ازش میپرسن؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا که باید بریم چی بپوشم؟؟؟؟!!! :| :))))

***

گفتم : غم تو دارم ...
گفتا : برو کثافت ...
گفتم : که مال من شو ...
گفتا : با این قیافت ...
کلا آدم بیشعوریه ...
ازش بدم میاد ... !!!
***
دوست پسرچیست؟
هیچی نیست والا یه آدم الکیه، هی اس میده توام جواب میدی ،شارژت تموم میشه!
بخار نداره که بیاد خاستگاری که :-))))
دخترا دست و سوت و هورا

***

هر چی بیشتر کانالای پی ام سی، تی وی پرشیا، ایران موزیک ماهواره رو زیر و رو می کنم بیشتر به این نتیجه میرسم که: مدیونم اگه یه آلبوم ندم بیرون 
***
برومزاحم غذا خوردنم نشو خانم!
 
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">