مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

برای پوستت خوب نیست

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

وقتی میخوای خانمی رو از کاری منع کنی بهش بگو :
“برای پوستت خوب نیست” ؛ ۹۹٫۷۳% موارد جواب میده!!!

***

خواهر عزیز !
آبجیه من!
بوت بپوش ، عیب نداره .
اما دیگه نه وقتی که انقدر هوا گرمه که ادم آب پز میشه، خوب پاهات داره کپک میزنه اون تو !!!!
منم میدونم تو این گرونی با ١٠٠٠ دردسر خریدیش ولی بهت قول میدم بوت فرار نمیکنه میتونی سال بعد بپوشی !!

***

معین توی یکی از آهنگ هاش میگه:
یک شب بیا منزل ما
حل کن دو صد مشکل ما
ای دلبر خوشگل ما

الان سؤالم اینه دقیقا میخواسته شب دلبرش بیاد خونشون چیکار کنه؟
مشکلش چی میتونه باشه؟
ویندوزش بالا نمیاد یا چیز دیگش؟
چی پس عاخـــــه!!؟ والااا :))))

***

یه سریا بودن تو مدرسه پلک چشمشونو بر میگردونن
مث سگ از اینا میترسیدم به مولا

***

یه دوست دارم هر کارى مى خواد بکنه با من مشورت میکنه
بعد دقیقا عکسشو عمل میکنه
و موفق هم میشه
کلا نقش هویجو دارم

***

آقایون، خانوما... باور کنید ثروت ، آرامش نمیاره . . .
مثلا منی که ماشینم پرایده و گوشیم هم جی ال ایکس آرزو دارم یکم آرامش شما رو داشتم !!! : )

***

عمرا اگه فهمیده باشی چی شد.....

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

واقعا چه بازدید کننده و دوست نازنینی ام من

هم همه  مطالبتونو لایک زدم
هم رو تبلیغات کلیک کردم :)

اصلا یه همچین دوستی دارین شماها :دی
قدرمو نمی دونید

والاااااااااااااااااااااااااا :دی
پاسخ:
چش مایی
میخوامت اساسی
فقط این روند رو هر روز ادامه بده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">