مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بعد از پارک دوبل

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

به یک سوزن جهت ایجاد روزنه امیــــــــــــد در خودمان نیاز مندیم!:D

***

کل اوین چند؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بابک زنجانی در بدو ورود به اوین .... :|:D

***

یکی از بهترین راه های بیدار کردن من تو زمستون این بود که مامان بابام میگفتن پاشو ببین چقدر برف اومده!!!!!!:|:D

***

عکس العمل مردم بعد از تاخیر مترو!
ژاپن یک ثانیه تاخیر : شکایت از واحد حمل و نقل
ایتالیا یک دقیقه تاخیر : مسئولین بیکفایت
اوکراین ی دقیقه : تعجب
یران بعد یک دقیقه : ایول یه قطار اومد!:D

***

خسته ام....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مثل دختری بعد از پارک دوبل:D

***

من همش فال حافظ میگیرم ... نگو خود حافظ فال قهوه میگرفته ...!!! نشون به او نشون که میگه : ما در پیاله، عکس ِ رُخ یار دیده ایم ...!!! :D

***

با خواندن هر ورق از جزوه هام دارم به این نتیجه می رسم که ...
کلاس سوم دبستان ، همون موقع که کارت صد آفرین گرفتم ... 
وقتی تو اوج بودم باید خداحافظی می کردم ...! 
اشتباه کردم ...!:|

***

دیگه بعد اینکه اینستاگرام هم فیلتر شد، می ترسم بخوابم خوابم تو صفحه پیوند ها گیر کنه:D

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

  • امیرحسین کاشی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    باسلام سایت زیبای وجالبی دارید.اگه مایل باشید  بیاید با بهاره چت تبادل لینک کنیم.ادرس شما داخل سایت  بنر ما داخل اینجا.درصورت مثبت بودم  میتوانید به شماره*********** تماس بگیرید امیرحسین
  • امیرحسین کاشی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    باسلام سایت زیبای وجالبی دارید.اگه مایل باشید  بیاید با بهاره چت تبادل لینک کنیم.ادرس شما داخل سایت  بنر ما داخل اینجا.درصورت مثبت بودم  میتوانید به شماره*********** تماس بگیرید امیرحسین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">