مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

به جونه خودم من فقط یه آرزو دارم

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

یه رفیق دارم اسطوره ی مشکلاته
دوتا از دوستاش بهش خیانت کردن
دوترم مشروط شده
با gf اش دعواش شده
دیروز بهش زنگ زدم آهنگ پبشوازش این بود
همه چی ارومه. من چه قدر خوشحالم

***

وقتی دهه هشتادی خونه ما سره سجاده مشغول نمازه..
دهه هشتادی :آبجی هندزفوری و کلیپسمو بیار برام،
من :چرااااااااااااا؟
دهه هشتادی :میخوام دعا گوش بدم، چادرمم میوفته هی
اصن یه وعضی کاملا قانع شدم، دهه نودیا با لپ تاپ وفرق کج نماز نخونن صلوات

***

همه چی آرومه تو اَزم دل کَندی؛ خوب به جهنم رفتی! تو نباشی، بَعدی!

خخخخخخ

***

دخترانی که میگین ((جیغ، دست، هورا)) اینا همش مال برنامه کودکه بترسید از روزی که شوهرتون با ((داد، مشت، عربده)) بیاد سراغتون. از ما گفتن بود!

***

دهن خودمو آسفالت کردم رفتم مهندسی کامپیوتر گرفتم
بعد فامیلومون منو دیده میگه یه موس جدید خریدم میتونی وصلش کنی
اصن ییهو تمام استخونام درد گرفت

***

به جون خودم من فقط ۱ آرزو دارم. فقط یکی
اونم اینه ک آرزوهام برآورده شه. چیز زیادیه آیا؟؟؟. خدایا همین ۱آرزو رو برآورده کن من خودم نوکرتم!!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">