مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

به سلامتیه اون بانوی چادری

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ
گفت به سلامتیه اون راننده تاکسی که توی این گرما،

کولر ماشینش رو برای چادری‌ها روشن می کنه....

گفتم نه!!! به سلامتیه اون بانوی چادری که اگه کولر هم براش روشن نکنن

بازم به چادرش افتخار می‌کنه...
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۵)

واقعا دم چادری های با حیا گرم. برای سلامتیش صلوات.
منظور از گمراه کسی است که راه رو گم کرده............منم راهمو گم کردم سر از وب شما دراوردم...........................کسی نمیتونه منکر شیطنت های دوران مدرسه بشه ....همه از این شیطنت ها داشتن...حتی بدتر
پاسخ:
کلاه قرمزی:) من خودم همیشه صندلیه معلممونو دااااااغوووووون گچی میکردم دیگه آخراش فهمیده بودن اول صندلیو پاک میکردن بعد مینشستنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
یه بارم در حین ارتکاب جرم دیده شدم وقتی داشتم میز معلمو برای فکر شیطانیه خودم تنظیم میکردم مچمو گرفتنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
هر وقت میرفتم پای تابلو دستام گچی میشد بعدش احساساتم قلمبه میشدو دوستامو در آغوش میفشردمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز و این گونه دستامم تمیز میشدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

یادش بخیر بچه بودیم دستمون گچی میکردیم میزدیم پشت معلماموووون......مث اون بالا
پاسخ:
کلاه قرمزی:) گمراهی دیگه چیکارت کنمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
واقعا......................به سلامتیه همه چادری ها
بیشین باااااااااااااااااااااااو
پاسخ:
کلاه قرمزی:) ایستاده راحت ترمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">