مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تایتانیک زن بود یا مرد؟!!

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دیروز آجیم از مدرسه برگشت از همون دم در با التماس :
-بابایی میخوان ما رو ببرن اردو بزا برم بزا برم!!!(لازم به ذکر است که مامانیه همیشه نگران، نمیذاره کسی بره اردو. بابایی هم که بهش بگی میگه برو مامانتو راضی کن بعد برو!!خو بگو نرو دیگه!!والا:))
بابایی: اول سلام؛ بعدشم چرا التماس میکنی ؟ خو اول خیلی جدی بیا جلو بگو که فردا قراره بریم اردو منم دوست دارم برم.
آجیمم خیلی شیک اومد واستاد :خوب فردا قراره بریم اردو منم دوست دارم برم.
بابایی: خوب حالا میتونی التماس کنی.....خخخخ
خو آخه نمیذاری بره اردو دیگه چرا دستش میندازی بچه رو؟؟؟
بابای بچه دست اندازه داریم؟؟

***

با سگم عکس گرفتم گذاشتمش تو فیسبوک.
پسر خالم زیر عکسم نوشته کدوم تویی؟
چرا من از هیچکی شانس نیاوردم عاخه؟
اصن ی وضی

***

نقی ی ی ی ی .......... ناهار نخوردمه

آقا رفته بودم خونه داییم (راننده س) دوتا دختر داره ،دراکولا
یکیش 5 سالشه یکیش7 سالشه 
اون 5 سالهه اومده میگه زنت بشم(من20 سالمه ها) 
آقا ما زدیم زیر خنده زد زیر گوشم گفت جبار سینگ هم اینقد بی احساس نبود
من........
داییمOOOOOO
جبارسینگ0O

***

یه سوتی دمه عیدی که حالا یادم افتاد
داماد عمم فوق لیسانس کشاورزی و دکترای غلات داره
به جون فیل فور جوک 
دمه عید زنگ زده به عمم که گندم چه جوری سبز کنم؟
تازه کلی هم سفارش کرده کسی نگه
اولا من دارم تحقیق میکنم ببینم این کجا درس خونده؟؟
دویما عمم اینقدر راز داری رو از کجا آورده آخهتو مهمونی خانوادگی که کل فامیل 
جمع بودن نعریف کرد!!!
خدایی فک و فامیل رو داری؟

***

این دخترخاله ی من هی سوتی میده دیروزداشته بادوستش تلفن حرف میزد به دوستش میگه :سه ساعت دارم برات داستان یوسف کرد شبستانی میگم اونوقت تومیگی تایتانیک زن بودیامرد؟ من:oo !!!! جک ورز:))))))))) !!!!

***

تو فقط نظر نده هااااا!!!

تصاویر خنده دار روز (81 عکس)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۲)

بازم جالف بودش.
یا علی.ع.
پاسخ:
جالفی از خودتونه قربان:دی
عاقا شما ک انقدر دنبال نظر هستین چرا ادم میخواد نظر بده باید حس کنه داره وارد بهشت میشه؟؟؟؟خب داداش من شما ک ی سایت ب این توپی دارین و روزی هزاران نفر میان سایتت ی ذره اسون تر باشه نظر دادن.من خودم 5ماهه ک میام ولی تازه امروز حسش اومد ثبت نام کنم دمتون جیز خیلی چیزای توپی میذارین عشق است توفانیییییییی
پاسخ:
دمت قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

بله سخته
اما خوب نحوه ی نظر دهیه بلاگ اینطوریه دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">