مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تا کی باید شکست عشقی بخورم

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

فک کن تو این شرایط بده اقتصادی ،و فشار تحریم ها پرسپولیسی هم باشی

وا ویلا....

***

کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه، بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی، این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر...!!!

***

میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده می توانید بیازارید...!!!

***

تا حالا دقت کردین لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست ...!!!

***

جاتون خالی دیشب رفته بودم شهر بازی و فقط به یه نتیجه رسیدم: توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن...!!!

***

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم...!!!

***

www.parsnaz.ir - تا کی باید شکست عشقی بخورم + عکس
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۳)

باشه من دیگه جلوشیم نمیگم پرسپلیس مسخرس
 اگه من جلوشون گفتم پرسپلیس مسخرس
شما بیا به من تذکر بده نگم پرسپلیس مسخرس
منم دیگه نمیگم پرسپلیس مسخرس
 الانم که دیدی اصن جلوشون نمیگم پرسپلیس مسخرس(:
چقد بچه گلیم من (:
پاسخ:
اصنم مسخره نیست

خوذتون اینجوری میشید ها دست خودشون نبوده که از اول که ما یادمون میاد بنده خدا ها اینطوری بودن

نخندید بهشون(  (
خدایی پرسپلیس مسخره نیس ایا؟؟

پاسخ:
چرا ممکنه آیا کمی شاید :دی
حالا توروشون که نباید گفت:دی
زهرماررررررررررر کچلللللللل
بزنم لهت کنم!!؟
این واسه اینکه پرسپولیسو مسخره  کردی
ولی بقیش خیلی باحاله دمت گرمممممممممم
بمیرییییییییییی بااین  کدامنیتیت چشمون دراومددددددد
پاسخ:
جاااااااااننننننننننننننممممممممممممم؟!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">