مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تلافی میکنم (:

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یکی از فانتزیام اینه که :
یه رشته دانشگاهی تاسیس کنم به اسم وب شناسی !
شاید بپرسید این رشته شامل چه مباحثی میشه !؟
سوال به جایی بود .
باید گفت تو این رشته به یه سری از شماها آموزش داده میشه
که لایک کنید هیچی ازتون کم نمیشه ، هیچی هم به ما اضافه نمیشه ..
بعدش که لایک کردن رو یاد گرفتید و دانشجو های خوبی شدید ،.
آخر ترم همتون رو میندازم ، تلافی اون پُست هایی که قبلا لایک نکردید !!!
زیر برگه هم نامه بنویسید 2

***

 یکی از تفریحات دکتر شریعتی و انیشتن و حسین پناهی و خسرو شکیبایی ..

تو اون دنیا اینه که هر روز فیس بوک رو چک می کنن ببینن تازگی جمله جدید چی گفتن

***

اگه خسته ای: به من تکیه کن اگه تنهایی: بیا پیشم اگه بی پناهی: پناهتم اگه پول می خوای :مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!
:)))))

***

یکی از فانتــزیام این بود که تنظیم خانواده رو با نمره 9 بیفتم،..تا خونوادم باور کنن 
من تو خطه این چیزا نیستـــــــم!!!! ولی لامصب20 شدم )))
اصن فانتزی به ما نیومده:))

***

به سراغ من اگر میایی:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مثل آدم بیا این غرتی بازیا چیه از خودت درمیاری :|......والااااااااااااااااا

***

ﺷﺨﺼﯽ ﺍﻻﻏﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﺰﺩ!

ﻋﺎﻟِﻤﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺭﺳﯿﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ :ﻧﺰﻥ ﮔﻨﺎﻩ

ﺍﺳﺖ…

ﻣﺮﺩ ﮔﻔﺖ :ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺴﺘﻢ

ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺷﻤﺎﺳﺖ

ﻋﺎﻟِﻢ ﮔﻔﺖ :ﻧﻪ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﻋﺎﻕ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺷﻮﯼ !

***

 
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۵)

  • فامیل نزدیک
  • در پاسخ به تصویر آخر خیلی محترمانه :
    به شما چه !!!!!
    پاسخ:
    جیگر: تا این حد قانع نشده بودم
    یه کار دیگه هم میکنم. مطالب جالبتون رو برمیدارم و با ذکر منبع از طریق ایمیل به دوستهام میفرستم. اینم براتون تبلیغه. حالا دیگه اصلا نمیندازید منو مگه نه؟ :) این پست تون هم قشنگ بود میخوام برا دوستهام بفرستم.
    پاسخ:

    نه دیگه با این توصیفات جا داره یه تقدیر و تشکر درست و درمون هم ازتون بکینم
    خیلی بیشتر تر ممنون

    من عضو نیستم لایک نمیکنم. نظر هم کم میدم ولی اکثر وقتها که میام روی تبلیغات کلیک میکنم. فکرنکنم منو بندازید نه؟ :)
    پاسخ:
    شما که رو تبلیغات کلیک میکنی واقعنی نمره تون 20 بیسته
    خــــــــــــــــــــــیلی ممنون
    جون من من را ننداز من از این به بعد لایک می کنم
    راستی شما چه استادی هستید که به نفع خودتون عمل نمی کنید؟لایک که به شما چیزی اضافه نمی کنه
    پاسخ:
    تکرار بشه افتادیااا گفته باشم 
    من یک استاده فداکار میباشم (:
    سلام علت کم بودن لایک های شما اینه که (بیان) میخاد اول ثبت نام کنه بعد لایک            کی حال داره خدا وکیلی
    پاسخ:
    چطور ما حال داریم بنویسیم شما هم حال داشته باش دیگه (:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">