مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تو مترو نشسته بودم

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

تو مترو نشسته بودم، دوستم... اس ام اس داد بیا خونه تورج تو فرمانیه،
شام و اینجا دعوتیم... گذشت و حواسم به آهنگ پرت شد،

یهو دیدم یکی داره میزنه به شونه هام، داداش شما مگه نمی خوای بری فرمانیه؟
.
اینجا ایستگاه قیطریه اس
، باید.. پیاده شی . . .
.
هیچی دیگه، تشکر کردم و پیاده شدم :|

***

اگه تو با من باشی....چراغ خونم باشی ..... انقدر خاموش روشنت

میکنم تا بسوزی =))))

***

یکی از خنده دار ترین مطالب ای که این روز ها زیاد میبینم:
"ترجیح میدهم از سیگاری بکشم که روی آن صادقانه نوشته شده مضر تا از آبمیوه ای بنوشم که به دروغ رویش نوشته شده صد در صد طبیعی"
آخه عزیز من روی بسته مرگ موش هم صادقانه نوشته شده اگه بخوری میمیری حالا برو کوفت کن!

عکس:گوجه خشمگین!!!

angry birds

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">