مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

جای خالی را با میــن مناسب پُـر کنیــد

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

این استادا همش دارن 7 و 8 میدن انگار بفرمایید شام شرکت
کردن:|

***

مادر قهوه ی پدر سوخته
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واکنش من بعد از سوختن قهوه بابام و اطلاع دادن به مامانم :|
طبیعیه دیگه خو اگه قهوه زیاد رو گاز بمونه میسوزه !!!
بی تربیتم خودتی با اون ذهن خرابت :))

***

تو تاکسی نشسته بودم، ی دختره آنچنان آهییی کشید ی آن فک کردم
دارم فیلم میبینم: D
همه میخکوب شدن رو صورتش
پسره :چی شد عزیزم؟
دختره :هیچی ناخنم شکست
من :/
پسره :|
مسافرا:)))
دختره :(
راننده O_o

***

عاشقــــتم ، " مــــخاطب عــــــــــام "
ستاد به حساب نیاوردن هرچی مخاطب خاصه :| :D!

***

مورد داشتیم اسم آهنگ جدید معین رو بلد نبوده ، تو گوگل سرچ کرده :
دانلود آهنگ جدید معین "بدون سیبیل" :|

***

سوال کنکور تکفیری ها :
.
.
جای خالی را با میــن مناسب پُـر کنیــد : ((:|:D

***

رفتم گلستان تا برات با عشق یه دامن گل بچینم
دیدم شلوار پامه !:D

***

آورده اند که وقتی گراهام بل اولین تلفن را اختراع کرد بااتفاق عجیبی مواجه شد!!!چهار اس ام اس ازطرف ایرانسل!!!!! :D

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

بهتر نیست به جای "پاکستانی"،بگین "وهابی" یا "تکفیری"؟
چون لزوما همه پاکستانیها که وهابی و تکفیری و تروریست نیستند
چه بسا میونشون شیعه هم زیاد باشه
پاسخ:
بله حرف شما کاملا متینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">