مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خلاصه داستان بانوی عمارت / سرنوشت ارسلان میرزا و فخر الزمان چه میشود
تم داستانی سریال ملودرام عاشقانه و لحن روایت در آن کاملا جدی است به نحوی که روابط و ارتباطات شخصیت ها کاملا سرگرم کننده، واقعی و قابل درک به نظر می آید البته شباهت داستان به سریال شهرزاد نیز کاملا مشهود و محسوس است و می توان از وجه شباهت این دو سریال خوانندگی محسن چاوشی را نام برد. برخی رویدادهای تاریخی در زمان قاجار نیز در این سریال بازسازی شده اند به طور مثال میرزا رضای کرمانی را در سریال خواهیم دید و هم چنین ترور ناصرالدین شاه نیز در این سریال ساخته و پرداخته شده است.

فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده، و پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان می باشد که فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.

از طرفی برادر وی اصرار به این ازدواج دارد، اما دل این دختر پیش خواستگار دیگری گیر است که شاهزاده قجری نیز هست که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است.


برخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

برادر فخرالزمان دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست. باید دید که در ادامه چه اتفاقی است...
طلاق,فخر الزمان را طلاق میدهد,ارسلان میرزا,بازیگر نقش ارسلان,نقش ارسلان میرزا,ارسلان میرزا در بانوی عمارت,دانلود سریال بانوی عمارت,سریال بانوی عمارت قسمت 5,حسام منصور,حسین اسدی,شاهزاده ارسلان قاجار,امیر ارسلان قاجار,شازده ارسلان قاجار,فیلم های حسام منظور,نقش آهو در بانوی عمارت,بازیگر نقش آهو,ارسلان میرزای قاجار,مهری در بانوی عمارت,شازده بانوی عمارت,بازیگر بانوی عمارت,نقش شازده,ارسلان میرزا قوانلو قاجار,ارسلان میرزا قاجار,ارسلان در بانوی عمارت,شازده در بانوی عمارت,نقش فخر الزمان,فخر الزمان در بانوی عمارت,رامتین خداپناهی,حسام منظور,بانوی عمارت امشب,تکرار بانوی عمارت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">