مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خیانتکار ترین اعضای بدن

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

پوست کنار ناخن از خیانتکار ترین اعضای بدنه

اولش فقط یه ذره گوشه ى ناخنه اما تا میکشیش تا زیر زانوت میاد پایین کصافط :|

 

 ***

 

برنامه ریزى هاى من روى کاغذ ، شبیه برنامه ى روزانه ى مرحوم دکتر حسابیه

ولى در عمل مثل کریم آقمنگل زندگى میکنم :|

***

 

بچه های مردم میرن المپیاد فیزیک و ریاضی مدال طلا میگیرن،بعد من هنوز کله مو میکنم تو آستین موقع لباس پوشیدن :|

 

 ***

 

اینم از سرعت اینترنت ما

7 تا تب باز میکنم انگار پای منقلم...

باید هـــی مثل این سیخ های کباب از اول تا آخر بهشون سر بزنی ببینی لود شدن یا نه :| :|

***

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﻢ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﺮ ﺩﺭﮔﻤﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﯾﻦ
ﺍﮔﻪ یه استاد ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺳﺎﺭﻭ ﺩﺭﺱ ﺑﻌﺪﻩ
یه ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻣﯽﺗﻮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺳﺎﺭﻭ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻩ !؟
 
 ***
 
جواد خیابانی یه صفت هایی به کار میبره که سه خط و نیم فقط طول داره!
مثال:
بازیکنِ فصل پیش از این تیم رفته و حالا برگشتۀ این تیم !
 

***

هر کی گفت این کیه ؟

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۸)

دوسش دارم
ارستو رو کى نمیشناسه؟؟؟؟؟؟ 
نه تو به من بگو!!!!
 راستى برا چى، رو تبلیقات ها کلیک نمیکنید؟؟؟؟
یکم مثل من باشید عزیزان(:

سلام. این عکس خیلی شبیه "ارسطو" توی فیلم پایتخت هست . . .

 

مثل نصف سیب دوم میمونه . . .

پاسخ:
خوب خودشون هستن دیگه دوست من!:)
زنشههههههه
چجوری رو تبلیغات کلکیک کنم یاد ندارم که
پاسخ:
دیگه این یاد دادن میخواد؟
موس را روی تبلیغات برده ،سپس کلید سمت چپ موس خود را به آرامی و طوری که دردش نیاد را  بفشارید
خیلی باحال بود (:
پاسخ:
هه
سلام این برنامه ریزی حرف نداشت....
ممنون
پاسخ:
همینه جون خودم
این همون ارسطو در سریال پایتخت نیست؟
پاسخ:
این پاسخه تو به من میدی ؟
معلومه دیگه ..................خودشه

راستی شمایی که بیننده پر و پا قرص ما هستی
آیا روی تبلیغات کلیک میکنی؟
این سرعت اینترنته خیلی جالب بود واقعا..
پاسخ:
پس شما هم تجربه ی این کا رو دارید؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">