مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دلم یک تصادف بزرگ میخواهد

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

خانومایی که میخان با دوست پسراشون بهم بزنن اعلام کنن من برم خاستگاری همونا, اخه خاستگاری هر دختری رفتم بخاطر اینکه از دوس پسرش جدانشه رو منه ننه مرده عیب گذاشت والا شرایطمم خوبه
سن٤٠, بیکار, مدرک خاندن نوشطن و قیافه هم که اصلا ندارم

***

هنوز هستن دخترایی که
دنبال ارایش نیستن
مانتوشون سه سایز بزرگتره
ساپورت ندیدن
کلیپسو نمیشناسن
حتی افتاب صورتشونو ندیده
هستن فقط هنوز به دنیا نیومدن

***

دقت کردین این فرشته کوچولوها به دنیا میان همه میگن چه مامانیه, به به دماغش چه مامانیه, وای خدا لباساش چه مامانیه
حالا بدبخت بابا کی میاد, ای بابا... چقد زیاد ر ی د ه اه اه

***

ایا میدانید که در بدن انسان هفت میلیون عصب وجود دارد
و ایا میدانید که خانوم ها توانایی راه رفتن روی هر هفت میلون عصب را دارن ان هم با این کفشهای تلیک تلیکی

***

دلم یک تصادف بزرگ میخواهد
صدای اژیر امبولانسها, دلم کما میخواهد, وبعد ارامش
اره دیگه با پول دیه تصادفم ی ماشین مدل بالا میخرم و ی سفر شمال و
به ارامش میرسم
انتظار نداشتید که تو تصادف بمیرم

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">