مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دوسم داره … دوسم نداره … !

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

عکس نوشته های طنز و جالب خنده‌دار

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۶)

باشه دوشت دالم گریه نکن امااول عشقم بعدشماااااا
پاسخ:
کلاه قرمزی:) نخیر قبول نیست 
رسما اعتراف میکنم در قسمت سوم نظر قبلیم قلو کردم















































پاسخ:
کلاه قرمزی:) متوجه شدیم
عجب...
دنیای گربه ها چه پر دغدغه شده...
ما ادما از این کارا نمیکنیم...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) توروخداااا یعنی شما از این کارا نمیکنی دیگه !!!!!!!!!
ههههه ن گولدزدم خودم عشق دارم...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آهم دامنگیرت میشه حالا ببینم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بامزه بود
حالا این پیشو تو فکر کی هست؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) تو فکره عشقشه 
جوووووون چ داشته باشه چ نداشته باشه من دوشت دالم
پاسخ:
کلاه قرمزی:) توروخدااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">