مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دیدین آیا؟

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دیدین ﻇﻬﺮﺍ ﻛﻪ ﺁﺩﻡ ﻣﻴﺨﺎﺑﻪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻇﻬﺮ ﭘﺎ ﻣﻴﺸﻪ ﭼﻪ ﺣﺴﻰ ﺩﺍﺭﻩ! ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﺧﺘﻰ ﻛﺴﻰ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻻﻣﺼﺐ ﺍﺻﻦ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺷﺒﻪ؟
ﺭﻭﺯﻩ؟
ﻇﻬﺮﻩ؟
ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ؟
ﻓﺮﺩﺍﺳﺖ؟
ﺩﻳﺮﻭﺯﻩ؟
ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩن ﺗﻮ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﻮﻧﺪﻯ؟
ﺗﻮ ﻣﺮﺩﻯ ﻫﻤﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﻮﻧﺪﻥ؟
ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻪ ﺁﺧﺮ ﺭﺳﻴﺪﻩ ﻫﻴﺸﻜﻰ ﺯﻧﺪﻩ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ؟
ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻣﺮﻳﺨﻪ؟
ﺯﻣﻴﻨﻪ؟
ﻫﻮﺍﺳﺖ؟ ﻓﻀﺎﺳﺖ؟
ﺍﻳﺮﺍﻧﻪ؟
ﺁﻣﺮﻳﻜﺎﺳﺖ؟
ﮊﺍﭘﻨﻪ؟ ﺁﻟﻤﺎﻧﻪ؟
ﺳﻮﺋﺪﻩ؟
ﻣﻦ ﻣﻨﻢ؟
ﺍﻻﻥ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﻰ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻢ؟
ﻗﻴﺎﻓﻪ ﻯ ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﺷﻜﻠﻴﻪ
O_o

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه ایزدی

نظرات  (۵)

حس دردناکیست که بعد از ساعت 10.5 از خواب بیدار شی دیگه بعدازظهر باشه رسما خودما میکشم ییییییییه بچه ی مثبتی ام که نگووووووووووووووو  
پاسخ:
شما بچه مثبتی؟
منم صبح این بلا سرم اومد
پریدم از خواب
اولش گفتم خدایا این جا کوجاس؟
ها خونمه،ازدواج کردم .اصن یادم نبود.
خب حال فردا شده یا نه؟چقد وقته فردا شده؟ساعت چنده؟
وای یا خدا حالا ساعت کوجا خونس؟
اصن یه وضی
اینم مغزه ما داریم؟مموری یه گیگ بیشتر کار میده تا این


پاسخ:
جیگر: بعععله واقعا حفره ای تو زندگی هر کس
راستی مرسی بابت عکس های قشنگت که ارسال کردی حتما
من همیشه روی تبلیغاتتون کلیک میکنم و میبندم.
هی باز میکنم میبیندم.
هی این کارو میکنم.
حال میکنم با کمک به شما.
پاسخ:
جیگر: اصن مارو شرمنده کردی از این همه مهربونیت...چی بگم من آخه...جز اینکه خیلی ماهیتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
نه من توی مدارس یواشکی تلویزیون میدیدمریا، بعد تا 5 دقیقه قبل از اومدن مامان و بابام همین جوری بیدار میشدم و تا صدای کلید رو میشنیدم همه چی رو جمع میکردم خودمو به خواب میزدم خخخخخخخخ
پاسخ:
جیگر: خخخخخخخخخخخخخخخخخ بابا ایول :)))
مخصوصا این که وقتی میخوابی ظهر باشه و تلویزیون هم روشن باشه و چراغ ها هم به خاطر نور بیرون خاموش،یعنی وقتی بیدار میشی میبینی همه جا تاریکه و صدای تلویزیون بلند،شبم هست،خیلی باحاله.آدم چند دقیقه طول میکشه تا لود بشه.
پاسخ:
جیگر: ای گفتی الان لحظاتی پیش تجربه اش کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">