مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

راهنمای انتخاب رشته

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

کنکوری های عزیز که مجاز شدن

امروز میخوام یه رشته خوب رو معرفی کنم

و

اینک

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آبیاری گیاهان دریایـــــــــی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵)

 مگه بازیگرا چشونه عزیزم. از چه نظر میگی آخه آدم عاشق بازیگر میشه؟
به خاطر چیز بودنشون میگی؟ آره قبول دارم. خب برای من مثل یه نوشابه انرژی زا بود ازش استفاده میکردم که پتانسیلم برا کنکور بالا بره ولی خب هر نوشابه ای یه روز تموم میشه دیگه. نه غلام!!! :)
راسی فامیل دور عزیز شخصیت بسیار مورد علاقه من هستی عزیز
پاسخ:
اخه بابا جنبه هم خوب چیزیه
شما ها مثل این که عشق در یک نگاه رو خیلی قبول دارید
گفتی عالیه داغمو تازه کردی.
یه مدتی عاشقش بودم ولی فهمیدم شوهر داره یه هفته دپرس شدم. هنوزم هستم.  دیونه هم خودتی :) !!!!!!!!!!
پاسخ:
اخه آدم عاشق بازیگر میشه ؟
اگر خواستیم ببندین بگین یه کاری میکنم کولاک نظرات سوار بلاگتون بشه 
اما کیفیتشونو تضمین نمیکنم
پاسخ:
چی؟
عالیه
پاسخ:
عالیه که تو سریال دودکشه برای مشاهده کلیک کنید
سلام
از اون متنی که اول سایتتون گذاشتین دلم گرفت..اما ی حقیقتو باید بدونین
اگه امار لایک های سایتتون کمه مقصر خودتونین..من خودم هر وقت خواستم تو بیان عضو شم همش میره رو اعصابم...دست اخر از خیر لایک زدن گذشتم...با اینکه از حق نگذریم مطالبتون روحمو شاد میکنه....
قبول داشته باشید که همیشه واسه ادم حس پست گذاشتن نیس...همین الانم که در حال گرفتن وقت شما خودم از خودم تعجب کردم
در آخر دوستای خوبم..اگه دوس دارین لایکاتون زیادشن..اول مشکل عضویت تو بیانو حل کنین
خدا قوت..ممنون
پاسخ:
  دیگه حالی به آدم مـــی‌مونه؟!..........نه والا

احـــــوالی به آدم مـــی‌مونه ؟!..............نه بلا


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">