مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

راهی واسه ادم کردن دخترا

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

یه بار حوصله م سر رفته بود

به یه شماره ناشناس اس ام اس دادم : عزیزم من حامله م:|

هیچی دیگه زنش بود فک کنم زنگ زد

من که نفهمیدم چی میگفت فقط صدای جیغ میشنیدم =)))

سرگرمی سالم به این میگن!:))

 

***

 

 رفتم یوگا اسم بنویسم،یارو گفت میای کلاس یه تشک و یه بالشم باید بیاری!
فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم!

 

***

 

لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چیﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ انقد باید ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟

***

سربازی راهی است برای ادم کردن پسرها
.
.
.
.
.
.
.
.
اماهیچ راهی واسه ادم کردن دختراوجودنداره.

پـــسرا دست جیغغغغغغغ

***

 

 به شخصه صدای مودم دیال آپ رو به صدای بعضی از این خواننده ها ترجیح میدم !!!

***

 

 

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">