مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

رفتم داروخانه میگم

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

رفتم داروخانه میگم، باند دارید؟ میگه باند پانسمان؟پَ نه پَ باند
فرودگاه! می خوام فرود بیام.
***
رفتم شیرینی بخرم به شیرینی فروشه میگم این شیرینی کشمشیا چرا توش کشمش نیست؟....... .......یارو میگه شما شیرینی ناپلئونی می خرین لا هر کدوم ناپلئونه ؟تا حالا اینقد قانع نشده بودم تو زندگیم |::)))
***
دختره:یه شارژبفرست.
پسره: اسمت چیه ؟
دختره:یه شارژ بفرست.
پسره: چند سالته ؟
دختره: یه شارژ بفرست.
پسره: خیلی دوست دارم میخوام بیام خاستگاریت !!
دختره:واقعا !!! کِی ؟؟!
پسره: یه شارژ بفرست
:))))))))

***

سایپا و رییسان GLX در یک اقدام غرور آفرین یه جمله مشترک ساختند:
کلید ماشینم راحت از جیبم در میاد :|

جلسه امتحان

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">