مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

رمز موفقیت

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

چند روز پیش سوار تاکسی شدم

راننده تاکسی پول خورد نداش بده، بهش گفتم:

به جاش در محکم ببندم

هیچی الان دو روز داره با قفل فرمان دنبالم می گرده

 ***

 

مورد داشتیم پسره داشته برنامه آموزش آرایش کردن نگاه میکرده

دختره بهش میگه:

برش دار ای لوس بازیا رو بزار رو اخبار...:|

 ***

 

یارو از ژاپن برمیگرده.

بهش میگن اونجا مشکل زبان نداشتی؟

میگه :من نه ولی ژاپنی ها چرا!

 ***

 

مریض :آقای دکتر! همه اش فکر می کنم که گاو شده ام. دکتر :از کی چنین احساسی داری؟ مریض :از وقتی که گوساله بودم

 ***

 

هدف ازخلقت مرد؟

۱. کسب تجربه برای بی نقص آفریدن زن

۲. برای انجام کارهای یَدی که نیازبه عقل ندارد

۳. خریدن وحروم نشدن میوه های خراب واجناس تاریخ گذشته بازار

۴. خب اگه غم وغصه آفریده نمی شد که ماارزش شادی رونمیفهمیدیم.

 ***

 

رمز موفقیتم و چند روز پیش عوض کردم

الان یادم رفته!!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

خـــدایــــا . .
ایــــن خـر شـیــــطــون رو بــــزن چــــلاق کــن !..
تـا مـن دیــگــه ســوارش نــشـم !!

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">