مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سخنگوی نیروی هوایی کشور اعلام کرد

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

یارو اسم دوس دخترشو تو موبایل ضعیفه سیو کرده بعد دختره زنگ زده میگه سلام بانوی من با اجازت با دوستم اومدیم قهوه خونه اصن بیا خودش بگه :|

***

دختره پست گذاشته :شما پسرا ته ریش میذارید ماهم ساپورت میپوشیم.
پسره کامنت گذاشته :ما ته ریشمونو میزنیم شمام ساپورتتونه درش بیارید.

***

بعضی از پشه ها انقدر قیافشون مظلومه که آدم میخواد خودش رگشو پیدا کنه بذاره دهنشون! 

***

واکنش افراد با دیدن بنز ۵۰۰ میلیونی:
آمریکایی: oh my god
عربی :احسنت
ایرانی :پدرسگ دزد...

***

ﺧﺎﻧﻮﻣﻪ ﺗﻮ ﺗﺎﻛﺴﯽ :ﺁﻗﺎ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ
ﻫﻢ ﻣﻴﺮﻳﺪ؟
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ :ﺑﻠﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺍﮔﻪ ﻧﻤﯽ ﺭﻳﺪ ﻛﻪ
ﻣﻴﺘﺮﻛﻴﺪ!!

 ***
اولا فکر می کردم bfمخفف بوفالوعه
الان فهمیدم زیادم فرقی نداره:))
دخدراااا موج مکزیکیو بگیریییین/\/\/\:))
***
سخنگوی نیروی هوایی کشور اعلام کرد:.....دو فانی ها خیلی پرچمشون بالاست توی خطوط هوایی و امنیتی داره اختلال ایجاد میکنه!
***

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۰)

جیگر شومام اومدی!خوش اومدی جیگرم♥:-*
پاسخ:
جیگر: بعععله جیگر اینجا جیگر اونجا جیگر همه جا  سپاس گذارمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
بشیده شدم ممنون کلاه قرمزی جون
پاسخ:
جیگر: تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
آخ جون بخشیده شده ایم ممنون کلاه قرمزی جونم دمت ققققییییییژژژ♥♥:-*
پاسخ:
جیگر: دم شووومام قییییژ 
کلاه قرمزی قهر کردی ببشین دیه شوخی بود!
پاسخ:
کلاه قرمزی:) نه بابا قهر چیه
جناب کلاه قرمزی من از جانب پسرا(bf) عرض میکنم خاعن ینی چی من تو جهل موندم لطفن پاسخ بدید
پاسخ:
کلاه قرمزی:) نبدونم
ببخشید خووووو :'(:'(
پاسخ:
کلاه قرمزی:) بخشیدم 
حالام آروم باش کلاه قرمزیjoon♥:-*
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آرومم
میخواستم ببینم کلاه قرمزی جون هم آنلاینه یااخوابه هنوز :-*♥B-)B-)
پاسخ:
جیگر: 
حالا گریه نکن کلاه قرمزی.
دمت تو هم قییییییییییییز
پاسخ:
کلاه قرمزی:) متشکرم
جیگر من یکی خیلی موج مکزیکی گرفتم دمت قییییییییییییییییژژژ
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آآآآآآآآآآی عمووووو پسته من بود قربون صدقه ی جیگر میری
جیگر: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">