مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سری سوم - چیستان شماره 4

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

سری سوم - چیستان شماره 4

یه پادشاهی یه دزدی را براش میارن که محکوم به اعدام میشه. دزده خیلی التماس میکنه که اعدامش نکنن. پادشاه به دزده میگه یه فرصت بهت میدم.

من یک مرغی بهت میدم هرطوری که مرغ رو بکشی من هم همان گونه تو را میکشم. ولی دزده طوری مرغه رو کشت که پادشاه نتونست دزده رو بکشه. دزده هم آزاد شد و رفت.

چه جوری کشت مرغه رو ؟

* لازم نیست جواب رو خصوصی بدید 

*با اسامی منحصر به فرد جواب بدید 

* سه روز از روز انتشار بیشتر وخ ندارید پاسخ بدید 

* این سری پاسخ ها رو سخت گیرانه تر بررسی میکنیم ، ترجیجا با ذکر دلیل پاسخ رو بگین 

* نتایج رو میتونید از تو ستون سمت چپ پیگیری کنید 

*  مقدار جایزه هم دست خودتونه ، کلیک رو تبلیغات بره بالا در آمد میره بالا ، جایزه میره بالا 

*  رفقای تازه وارد تو بخش چیستان میتونن جوایز سری های پیش رو ببینن 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱۲)

من بودم مرغه رو مینداختم جلو گربه یه لقمه چپش کنه
پاسخ:
خب پادشاهم میتونه دزد رو بندازه جلوی یه شیره تا لقمه ی چپش کنه.!!!!!!!!!!
سر مرغ رو میزاره تو دهنش تا مرغه خفه بشه .
سر مرغرو میزاره تو دهنش و کله مرغه رو میکنه
مطمئن نیستم که اگه پرهای مرغه رو بکنه مرغه میمیره یا نه ولی اگه من بودم اون راه رو امتحان میکردم چون آدم پر نداره که با کندنش بمیره .
پاسخ:
خب پوستش رو میکند 
ُسلام سر مرغ رو گذاشت توی دهنش تا خفه شد.
پادشاه میتونه به نظرت ؟
سر مرغرو میذاره توی دهنش سرشو میکنه
  • محمد اله دادیان
  • میدونید که مرغ با هر بار روشن و تاریک شدن هوا فکر می کنه که یک روزه جدید شده و باید تخم بذاره.احتمالا یارو ازش تو 1 روز چند تا تخم‌مرغ گرفته و بخاطر همین کشته شده
    دزده سره مرغ رو میکنه تو دهنش و خفه اش میکنه  در حالیکه پادشاه نمیتونه این کارو انجام بده.
    من منتظر جایزه ام"آیکون ابرو بالا انداختن":))))))
    من جواب چیستان 3 رو هم فرستادم چرا نیست پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    دوبارم فرستادم و مطمئن هستم که ارسال شد.الان گریه می کنم
    جوادم
    دزد سر مرغ رو میزاره تو دهنش تا مرغه خفه بشه 
    اما سر دزد توی دهن پادشاه جا نمیشه تا خفش کنه...
    پس آزادش میکنه.
    سلام خوب سرشو یعنی سر مرغ رو میذاره تو دهنش تا مرغه خفه شه ولی چون سر خودش تو دهن کسی جا نمیشه خودش زنده می مونه
  • کیمیا سوون
  • دزده سر مرغ رو میزاره تو دهنش تا خفه بشه !
    اما سر دزد توی دهن کسی جا نمیشه !