مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سس مایونز خوب چی داری?

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

یه بارم رفتم مغازه سیگار بخرم
همون اول گفت بَه سلام، شما پسر فلانی ای؟
گفتم آره، سس مایونز خوب چی داری؟ :|

 

 ***

 

زن از شوهرش می پرسه: عزیزم! تو زن خوشــــــگل دوست داری یا زن با شعور؟
شوهرش می گه: هیچ کدوم عزیزم! من تورو دوست دارم!!
:))))

***

دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومده تو اتاقم میگه
یه بسته گوشت از فریزر گم شده تو برنداشتی ؟ :|
خو مادر من ، من گربه ام ؟ سگ ام؟ درنده ام ؟ چی ام ؟
که فکر کردی یه بسته گوشت خام و یخ زده رو میتونم برداشته باشم ؟
اصن عشق مادرانه موج میزنه :)))))))

***

 

دختر عمم ۸سالشه اومدن خونمون ، این نشسته بود در رابطه با تهیه کننده مستندهای نشنال ژئوگرافیک صحبت میکرد …
من تا ۱۵سالگی جلو پنکه صدای اورنگوتان درمیاوردم و اطرافیانم تشویقم میکردن !

***

یه مقاله خوندم توش نوشته بود:
بعد از هر 20 دقیقه کار با کامپیوتر،20 ثانیه به یه جای دور نگاه کن!
از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم:

آخه عزیز من !
من اگه میدونستم 20 دقیقه دیگه کِی می‌شه،
که 4 بار چاییم سرد نمیشد!!

***

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

میگم که بی زحمت اون a اولش رو بزرگ بنویسین :دی

شرمنده هاااااااااااااااااااااااا :دی
پاسخ:
چش
سلام

میگم فقط اگه ممکنه اسم من تو وب همین اسم مستعارم باشه یعنی anonymous

ممنون میشم :)
پاسخ:
اسمتون رو وبسایت توفانی همون "anonymous" گذاشتم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">