مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سیرابی هااااااااا

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

دیروز حوصلم سر رفته بود گوشی دوستمو برداشتم اسم مخاطبای خاصشو با هم عوض کردم!!!
نمیدونم چرا الان دیگه مخاطب خاص نداره؛ ینی تقصیر منه؟؟؟

***

یارو سر کوچه وایساده بوده هی میگفته۲۹. ۲۹. ۲۹ یکی رد میشه میگه اقاچی میگی. میگه دارم فضول ها رو پیدا می کنم ۳۰. ۳۰. ۳۰

***

برنامه بفرمائید شام کم کم بهمون میفهمونه که در این چند سال
فرار “سیرابی ” ها بیشتر از “مغز” ها بوده!

***

قابل توجه اهالی فیس بوک و بلاگفا، بعضى پسران و دختران گرامى:
کامنت؛ یعنی بنده درمورد این موضوع نظر دارم,
نه اینکه به خودت نظر دارم!:|

***

خانمه ٢٠۶ رو زده به تیر برق ماشین نصف شده به افسره میگه یعنی اشتباه از من بوده؟ افسره میگه نه فکر کنم علت حادثه خوابآلودگی تیر برق بوده

***

تبلیغ رنگ مو داش نشون میداد تو تلویزیون ایران
زنه اول روسریش مشکی بود؛ بعد استفاده از رنگ مو روسریش قهوه ای شد!
من طبق معمول سکوت میکنم!

***

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

 ,hruh udk p prdrji dukd   nmjk f  dty  lkoiu yhnvm nhy,k khkkkkkkkkkuuuyyrfhy!!!!!!!!!
 وای انگلیسی بود.انشا الله دفعه بعد مینویسمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">