مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

طرح شاد سازی دختراا:))))

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

من هر وقت حوصلم سر میره یه اس ام اس به یه شماره ی اتفاقی میدم با این مضمون:
جنازه رو قایم کردم، حالا چیکار کنم؟

***

شبی گفتم به قلیانم که از جانم چه می خواهی؟
نوشت با خط دود خود به دردت میخورم گاهی.
تو بر می نهی آتش که درد خود کنی تسکین
من بیچاره می سوزم تو از جانم چه می خواهی؟ یعنی تو عمرم انقد قانع نشده بودم 
ریه من: :-D،

***

سلام خوبی؟ اگه اجازه بدی مامانم با مامانت حرف بزنه ٬
فردا ساعت ۹ خدمت میرسیم امر خیره
طرح شاد سازی دختران ترشیده دم بخت!!!

***

از یارو میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه؟
میگه طرح خوبیه تکان دهنده است

***

طرف باباش میسوزه میره بیمارستان میگه :ببخشید بخش پدر سوخته ها کجاست؟؟؟

***

طرف ماشینش نوشته
" از اون خز و خیلا نیستم که پشت ماشینم چیزی بنویسم! "
خدایا با کیا شدیم ۷۵ میلیون عاخه؟؟

***

آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم:
بیخیال فردااا، بیخیال فردااا...: D
آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم:
مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته

***

132854296941.jpg

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">