مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

طریقه ی خواستگاری کردن

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یه جور پستامو لایک نمیکنین انگار عشق اولتون بودم
یهو خطمو عوض کردم :|

***

بنی ادم رو اعصاب یکدیگرند

***

تبلیغات است دیگر :|
گآهی دلش می خواهد شعله های شروع زندگی مشترک را به شمعک آبگرمکن بوتآن تشبیه کند :|
و دیگر هیچ

***

ازیه نی نی میپرسن عشق یعنی چی؟
میگه :عخش یعنی بزالی کسی که دوسس دالی ازپفکت بوخله امافقط توتا

***

بچه داداشم اومده خونمون میگه میخوام برات شعربخونم. گفتم بخون عمو. میگه :سلام، سلام عزیزم گوساله تمیزم دمت سفیدو آبی پشکل نریز روقالی

من ا:

بچه ی داداشم(:

***

دختر 12 سالشه استاتوس زده : "از همه مردا متنفرم"

فک کنم داداش بزرگش پفکشو خورده... آخی!!!

***

طریقه خواستگاری کردن از دخترا در روزهای جاری :
عزیزم دیگه وقتشه به جای کلیپس سایه یه مرد بالا سرت باشه :D

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">