مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

شباهت ببر و مگس

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

وسایلی که یک دختر باهاش آب میخوره
لیوان
وسایلی که یک پسر باهاش آب میخوره
تنگ آب
کفگیر، ملاقه
آفتابه
لنگه کفش
و...
دخترا موج مکزیکی &&&&

***

ان شاالله روزی برسه که یاد بگیریم در نمایشگاه کتاب، کتاب هم بخریم ساندویچ همه جا هست

***

یه روز بابام داشت با گوشی حرف میزد بعد مثلا میخواست به طرف بفهمونه قولش قوله هول شد یه دفه گفت :آقا مطمعن باش سرم بره خودم میام
مارو میگی مردیم از خنده

***

من انقدر دوس دارم تو ماه رمضون حواسم نباشه, برم یه چیزی بخورم, ولی همیشه چون دوس دارم اینکارو بکنم, هیچ وقت اتفاق نمی افته :(
شما هم اینجوریین عایا؟!!!!!

***

به یارو میگن از اینکه زنتو عزیزم خطاب می کنی چه احساسی داری؟ میگه :احساس گناه! میگن :چرا؟ میگه :آخه اسمش یادم رفته

***

 شباهت ببر و مگس:

وقتی ببر رو میبینی خودتو خیس میکنی، همون جاس که مگس رو هم میبینی!
*** 
سلامتی استادی که سر جلسه امتحان دید برگم سفیده، اومد در گوشم گفت نگران چی هستی؟ اسمتو بنویس بقیش با من!
(ولی حیف بیدار شدم بقیه خوابمو ندیدم)
***
q7416_971466_5429383224302.jpg
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۴)

بسمه تعالی
سختی ها انسان را به اصطلاح مرد می کنند در سربازی سختی هایی هست که باعث مرد شدن می شود و در ازدواج هم سختی ها .
والسلام
ازدواج.......
پاسخ:
بشدت ازدواجیه ها
 منم دوست دارم یادم بره روزه ام ولی همیشه بیشتراز همه چی یادمه
پاسخ:
جیگر:
من نمیدونم جریان چیه که آدم وقتی روزه است همه چیو شکل غذا میبینه هی دوست داره بخوره
بعد وقتی روزه نیست تا دو روزم غذا نخوره نخورده
اصن یه وضعیه
هیچکدام :|
مرد کردن فقط بهونست، مگه خارجیا که نمیرن سربازی مرد نیستن؟
پاسخ:
جیگر:
مگه اونام مرد دارن؟!آیا؟!حتی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">