مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

عمو جون نکن این کارو با خودت …!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

عکس نوشته های طنز و جالب خنده‌دار

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۰)

واااااااااااااااااااااااااااااای معتاااااااااااااااااااااد؟؟؟؟؟
این یکی ایرادنداره لیلا جون خسته نباشید...اعتیاددراین مورد جایز است(فتوای خودم)!!!
 گلم شوخی کردم جدی نگیرید تازه برای دهه 70 گفتم خودم که دهه 50 هستم
 میام تو این سایت که خستگی کار از تنم بیرون بره . یه جورایی معتاد این سایت شدم کککککککککککککککککممممممممممممممممممککککککککککککککک سایت موفقی دارید پیروز باشید
لیلا جون بی احترامی نباشه ولی شما چند سالته که برات بد اموزی داره؟
احیانا متولی سال1389 نیستی؟
(توهین حسابش نکن فقط سواله)
پاسخ:
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
کلاه قرمزی:) برای ما نیز بسی سوال است
عموووووووووووووو جان نذار از این عکسها برا ما بد آموزی داره 
پاسخ:
جیگر: چـــــــــــــــــــش :)))))))))))))))
باشه یادبگیرازاین به بعد
پاسخ:
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
 حالا چرا فحش می دین؟ خب من چاقوی توی دستش رو ندیدم. تازه همه سس های ما خرسین من از کجا بدونم اون سسه؟
پاسخ:
جیگر: فحش!!!!!!!!!!!!!کو؟ کجاست؟!!!!!!!!!!!!!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
کلاه قرمزی:)
من گفتم نمیکشیدی ببینم توجه بچه ها چقدرزیاده...
اماالان باجواب خودشماوسایه فهمیدم کشیدی وشیش میزنن واویلااگه نمیکشیدی!!!!!
پاسخ:
کلاه قرمزی:)
سس تندبهتره هاگیراییش بیشتره...
اماخط نمیکشیدیددورسس بهتربود..آخه کم پیش میادکسی توجه کنه
پاسخ:
کلاه قرمزی:) خط کشیدیم تو شیش و هشت بودن فکر کن نمیکشیدیم
می شه بیشتر توضیح بدین؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) توروخدا راستشو بگو شما خواهرش نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دیگه حرف ندارم
احیانا این نسبتی با شاسگول نداره؟
شایدم پسر غضنفره
پاسخ:
کلاه قرمزی:)داریم احتمالات رو بررسی میکنیم به نتیجه رسیدیم میگیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">