مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

عکسی از دوران کودکیه من (:

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

اینایی که از تاکسی پیاده میشن بعد تازه دستشونو میکنن تو این جیبشون بعد دستشونو میکنن تو اون جیبشون بعد بقیه جیباشونو میگردن کیف پولشونو درمیارن و یه 10هزار تومنیِ شرق میدن به راننده تاکسی تا اون خوردش کنه 9500تومن بهشون پس بده اینارو باید توی میدون اصلیه شهر دار زد تا درس عبرت بشه برا بقیه!

***

بابام خسته و کوفته از سر کار اومده خونه بهش میگم سلام بابا ... میگه : ببین پسرم ... سلام سلامتی میاره...! سلامتی شادی میاره ...! شادی عشق میاره ...! عشق همسر ... ! همسر بچه ... بچه دردسر ... دردسر بدبختی ... بدبختی مریضی ... مریضی مرگ ... پس سلامو زهر مار ... برو بتمرگ پاى کلوبت ...!!!

***

هویج فرند کیست؟؟؟؟؟ . . . . شخصی است در ادد لیست وقتی پستاتو میخونه نه لایک میکنه نه cm میذاره

***

ساعت شیش صبح تو رادیو گفت : با هرکی قهرین همین الان بهش زنگ بزنین و آشتی کنین ^_^ والا من که به هر کی زنگ زدم اون موقع صبح فحشم داد ... !!!

***

روایت داریم تو اون دنیا موضوع انشا میدن : زندگی خود را چگونه گذراندید ؟ ایرانیان مینویسند : پشت کامپیوتر منتظر نشسته بودیم دانلود شه......

***

پسره استاتوس گذاشتـه : . . . انقدر بدم میاد از دخترایی که میان کلوب برا علافی ! انگار خودش هر وقت میاد اینجا عمل پیوند کلــیــه می کنه ... !

***

فک کنم درد شکست عشقی ژاپنی ها چند برابر بیشتر ازماست!!!! بدبختا هرجا نگاه کنن قیافه طرفشون رو میبینن :)))) خدارو شکر ژاپنی نشدیم مام دلمون دریا دیگه همش گریه زاری به راه بود :دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

***

پسر عموم استاد دانشگاهه ، استاتوس داده…شاگردام ازم نمره میخوان چکار کنم؟
منم زیرش کامنت گذاشتم به عمه مون فکر کن…
تا حالا 749 تا لایک گرفتم از دانشجوهاش

***

یه سیب زمینی قل میخوره میره تو لونه ی جوجه تیغی جوجه تیغی هم داد میزنه آخ جون داداشی از سربازی برگشته !:D

مسخره خوتیییییییی

***

تو یه پارتی بودم.یه دخــــــــــــی اومد.گفت اهل رقصی؟؟ . گفتم پ نه پ, اهل کاشـانم , روزگارم بد نیــس , تکه نــانی دارم.....!!

***

                                   یه همچین آدم با جذبه ای بودم منااا 

[تصویر: l8XJn6rv81.jpg]

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

 خیلی نایس بودن کیفور شدم پرتی گوود
دس بزنم برات؟
پاسخ:
دس و جیغ و هوراااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">