مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

عید قربان مبارک باد

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ق.ظ

عید سعید قربان

از دیشب در آغل باز بود الانم بازه !

خودت میدونی ، میتونی فرار کنی !

وگرنه ….!

عید قربان مبارک

 

ادامه مطلب مملو از اس ام اس های سرکاری تبریک عید قربان

 


عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک

 


 

در موعود نگاه زیبایت ، اسماعیل شده ام

که قربانی چشم های روشنت باشم

بگو کدام قربانگاه را برای آخرین نفسم برگزیده ای

ای خلیل من !

 


 

بر پیکر عالم وجود جان آمد / صد شکر که امتحان به پایان آمد

از لطف خداوند خلیل الرحمن / یک عید بزرگ به نام قربان آمد . . .

 


 

خدایا ،قبله ام ، سجاده ام حرف دلم آخر تویی تو

خدایا معبد ومعبود دنیا و سر شوریده ام آخر تویی تو

عید بر  شما مبارک

 


 

عید قربان که پس از وقوف در عرفات و مشعر و منا فرا مى رسد

عید رهایى از تعلقات است. رهایى از هر آنچه غیرخدایى است

در این روز، اسماعیل وجود را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا کردیم

قربانى کنیم تا سبکبال شویم.

 


 

نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را

خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را

قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک

 


 

خدایا قسمت می دهم هر لحظه کمکم کنی تا نفسم را

به قربانگاه درگاهت عرضه کنم و تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما

عید سعید قربان مبارک

 


 

نام نویسی جهت اعزام فوری به حج تمتع امسال شروع شده است ..... جهت اقدام به دفتر تهیه و ارسال چارپایان جهت ذبح در عید قربان مراجعه فرمایید .

 


 

دوست داشتم جیگرتو بخورم اما حیف باید تا عید قربان صبر کنم

 


 

سلام خوبی؟

الان کجایی؟

راستی بهت تبریک می گم

واقعا باید خوشحال باشی نه؟

کاری که تو کردی واقعا شاهکار بود خیلی خیلی حرفه ای هستی

هیچکی فکرشم نمی کرد بتونی دیروز از زیر تیغ فرار کنی

تو باعث افتخار بقیه گوسفندایی

 


 

میگن گوسفندا همشون آنفولانزای خوکی گرفتن تو رو خدا تو نگیری ها

من یکی رو تو حساب کردم. عید قربان مارو جلو در و همسایه ضایع نکن

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۵)

سلام.

عید شمام مبارک باشه برو بچه های طوفانی...

برام یه پیامک عید قربان اومده.از اونجایی که یکم مورد داره فیلترش کردم و بقیه شو براتون میذارم:
..................و................ نخند!!......

ببخشید دیگه بیشترش فیلتر شده!!!
پاسخ:
جیگر: باتشکر:)))))))))))))))))))
سلامی گرم و صمیمی به دوستای گل توفانیم وبازدید کننده های عزیزی که رو تبلیغات کلیک میکنن عید همه مبارک:)
پاسخ:
عید بر شما نیز مبارک
عید همه بچه های زحمتکش توفانی مبارک
عیدی منم همونی که فریده خانوم گفت
پاسخ:
جیگر: مرسی آقا مهدیتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
عید شما هم مبارک باشه و دستتون هم درد نکنهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
امروز عیدی کلیک ویژه رو تبلیغات خواهم کرد. یعنی تا .قتی تو نتم همش براتون کلیک می کنم دوست جونای من
.به همه ی بازدیدکننده های توفانی هم این پیشنهاد رو می کنم تا امروز به دوست جونای توفانی با کلیک های ویژه شون عیدی بدن
پاسخ:
جیگر: واااااااااااااااااای مرسی از این همه مهربونیه شوما خوشحالمون کردید...تاباشه از این عید ها باشهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام توفانیای عزیز
 عیدتون مبارک  باشه
پاسخ:
جیگر: سلام بر فریده خانوم عزیز...عید شما هم مبارکتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">