مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

غروب31 شهریور

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۵)

  • فامیل نزدیک
  • خدایش من الان موندم باید روی "موافق" کلیک کنم یا روی "مخالف"  ؟
    خودتون رو دعا کنم یا عمتون رو ؟؟
    من الان چی بنویسم؟؟؟
    ضد حال دیگه ای نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایشالله که معلم بشی تا آخر عمرت با این غروب حال(!!!!!!!!) کنی .
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    چرا آخه؟
    من به این بی گناهی 
    بد ترین غروب دنیا که میگن غروب همین روز خداییش این طور نیست؟
    پاسخ:
    بهله
  • آقا از اون دنیا
  • دستتون درد نکنه

    پ.ن : ولی اگر بلایی سرتون آوردن بگین عزراییل رو بفرستم سراغشون

    و اگر شما هم مطلبا رو ننویسین    ...... 
  • آقا از اون دنیا
  • به افتخار دانش آموزا

    راستی وسایل هایی که برای دهه های مختلف گذاشتین برای 80 و 90 ای ها هم
    بذارین بهشون بخندیم
    پاسخ:
    جیگر: عاغا خواهشا مارو با این گودزیلاها در نندازین....تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ولی چشمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    niCe =))))))
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیز.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">